اجرای ۲۲۱ کیلومتر شبکه گذاری گاز شهری و روستایی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر عامل شرکت گاز اردبیل از اجرای ۲۲۱ هزار و ۹۰۶ متر شبکه گاز طبیعی طی امسال در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۲۲۱ کیلومتر شبکه گذاری گاز شهری و روستایی در استان اردبیل

به گزارش شرکت گاز اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۱ هزار و ۹۰۶ متر شبکه گاز طبیعی به شبکه سراسری گاز متصل شده است گفت: با احتساب این میزان شبکه گذاری در سطح استان، میزان شبکه توزیع گاز طبیعی از بدو تاسیس تابه حال به بیش از ۹ هزار و ۸۴۷ کیلومتر رسید که از این مقدار بیش از ۲ هزار و ۸۴۹ کیلومتر شبکه گذاری در شهر‌ها و بیش از ۶ هزار و ۹۹۸ کیلومتر شبکه گذاری در روستا‌های سطح استان اجرا شده است.

او با بیان اینکه این حجم شبکه گذاری در سطح استان طی امسال تا پایان بهمن ماه برای گازرسانی به ۶۲ روستا و تعداد ۵۷ واحد صنعتی صورت گرفته است؛ افزود: این میزان شبکه گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛ به میزان ۶ درصد رشد داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ هزار و ۲۱۱ مشترک جدید گاز طبیعی در سطح استان به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شده اند که با احتساب این میزان مشترک جذب شده در سطح استان، تعداد کل مشترکین گاز طبیعی استان اردبیل از بدو تاسیس تابحال به بیش از ۵۰۸ هزار مشترک رسید که از این تعداد بیش از ۳۷۲ هزار مشترک در سطح شهر‌ها و بیش از ۱۳۶ هزار مشترک در سطح روستا‌های استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

اسماعیلی با بیان اینکه بیش از ۶۲ درصد اشتراک‌های جدید مربوط به شهر‌های استان بوده است، بیان کرد: شهر‌های اردبیل و پارس آباد به ترتیب دارای بیشترین تعداد مشترکین جدید در سال جاری هستند.

او تصریح کرد: ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستایی ۹۶ درصد است و تا پایان سال آینده نیز با بهره برداری از ۱۱۰ روستای دیگر همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار