هنرمندان جوان و فعال عرصه موسیقی شهرستان اسلامشهر:

کسب آرامش با موسیقی در دوران کرونا

اسلامشهر (پانا) - شنیدن موسیقی تاثیر بسیار زیادی بر ذهن انسان دارد و باعث می‌شود انسان روحیه‌ای شاداب داشته باشد و روح آدم اگر خاکستری باشد، با شنیدن صدای موسیقی رنگین کمانی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب آرامش با موسیقی در دوران کرونا

هلیا پناهی، دانش آموز پایه دهم هنرستان نمونه دولتی مهر ایران واقع در آموزش و پرورش اسلامشهر، یکی از هنرمندان جوان و فعال عرصه موسیقی و نواختن ساز ویولن است و اعتقاد دارد این ساز با صدای آرامش بخش و دلنشینی که داره، به روح آدم جلا می‌دهد.

او در گفت و گو با پانا اظهار کرد: من از کودکی با ساز سر و کار داشتم و بزرگترین انگیزه من تشویق‌های مادرم بود، زیرا در آن دوران شاید درک درستی از ساز و موسیقی نداشتم و مادرم مشوق من بود برای قدم گذاشتن در دنیای موسیقی و به مرور زمان این انگیزه در من بیشتر شد.

این هنرمند جوان تصریح کرد: با توجه به موارد مذکور و با اهمیت دادن به نواختن ساز ویولن و تمرینات زیاد به مرحله هنرجویی در یک آموزشگاه هنری رسیدم و قصد دارم که با قدرت این راه را ادامه بدهم و یک نوازنده سرشناس بشوم.

پناهی افزود: من در طول دوران فعالیت هنری خود اجراهای زیادی داشتم و در همایش‌هایی نیز شرکت کردم و با گروه ارکستر آموزشگاه هم همراهی داشتم، ولی ویروس کرونا امکان فعالیت‌ را به صورت حضوری از ما گرفت و خانه، اکنون محل کار هنری من است.

او خطاب به کسانی که می‌خواهند وارد این عرصه بشوند، بیان کرد: من اگر موفقیتی در راه نواختن ساز ویولن به دست آوردم به دلیل تلاش زیاد بوده یعنی می‌خواهم بگویم این مهم ترین عامل است و هیچوقت در راه رسیدن به هدف ناامید نشوید زیرا خواستن، توانستن است.

خبرنگاردانش‌آموز:محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار