رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

صداقت و درستکاری را سرلوحه امور خویش قرار دهیم

رودهن (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن با رئیس شورای معاونین منطقه دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
صداقت و درستکاری را سرلوحه امور خویش قرار دهیم

به گزارش دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن، در این دیدار رستمی رئیس آموزش و پرورش رودهن در رابطه با نحوه عملکرد اداره در دوران کرونا اظهار کرد: پس از رایزنی با رئیس اداره مخابرات رودهن در خصوص بهبود شرایط اینترنت و آنتن‌دهی مدارس اقدامات لازم انجام شد و در بخش‌های مختلف منطقه، سه مدرسه در غرب، شرق و شمال رودهن را انتخاب کردیم و آنها را مجهز به سیستم آکوستیک و دوربین فیلم‌برداری کردیم تا معلمان به راحتی در این مدارس به تدریس و تولید محتوا بپردازند.

سپس با همکاری واحد آموزش و تکنولوژی و گروه‌های آموزشی کارگاه‌های مختلف برای مدیران مدارس و سرگروه‌های درسی برگزار کردیم تا ضمن رسیدگی به وضعیت تدریس همکاران در فضای مجازی و شبکه شاد چگونگی تولید محتوای درسی به کمک برنامه‌ها و ابزار مختلف را آموزش دادیم.

رستمی افزود: به کمک مدیران مدارس و پیگیری‌های مستمر، دانش‌آموزان فاقد امکانات استفاده از فضای مجازی شناسایی شدند و با همیاری و همدلی مدیران، معلمان، خیران، اولیا و مسئولین شهری تعداد قابل توجهی گوشی و تبلت تهیه و بین دانش‌آموزان توزیع شد.

در ادامه، فرامرز تاجیک رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی تصریح کرد: اگرچه شرایط سخت کرونایی ایران و همه جهان را تحت الشعاع خود قرار داده اما برای آموزش و پرورش کشور ما دستاوردهای مثبتی به همراه داشت.

او بیان کرد: آموزش و پرورش ما نیازمند تحول در زمینه استفاده از فضای مجازی و آموزش غیرحضوری بود تا اگر روزی به هر دلیلی امکان حضور در مدرسه و فضای کلاس فراهم نباشد معلم به راحتی در منزل خود با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کند و فرایند یاددهی و یادگیری بهتر انجام شود.

تاجیک گفت: همه ما در هر بخشی که هستیم باید صداقت و درستکاری را سرلوحه امور خویش قرار دهیم و بدانیم مهم‌ترین رکن کار ما خدمت صادقانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار