پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز گرامیداشت شهدا؛

ایران پس از تقدیم هزاران شهید در جنگ، اکنون در حال مبارزه با کروناست

رشت ( پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان طی پیامی، فرارسیدن 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا و یاد و خاطره شهدای گران‌قدر را گرامی داشت. 

کد مطلب: ۱۱۷۰۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ایران پس از تقدیم هزاران شهید در جنگ، اکنون در حال مبارزه با کروناست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در متن پیام ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:

فرهنگ شهید و شهادت برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی(ع) است و این فرهنگ در امتداد قیام سرخ حسینی، با اتکا به قدرت لایزال الهی و با تأسی از فرامین نائب بر حق امام زمان (عج) ، به قیام حضرت حجت (عج) ختم می‌شود؛ بی تردید حیات امت اسلامی با این فرهنگ عجین شده است و تا ابد در جان ملت‌های مسلمان جریان خواهد داشت.

ملت انقلابی ایران اسلامی دریافته‌اند که در سایه فرهنگ شهادت، دشمن اهریمن بر ما سلطه نخواهد یافت و این استقلال و نفوذ قدرتمند و مستحکم ایران اسلامی در منطقه و جهان، مرهون شهدا و نام‌آورانی است که با خون خود، درخت اسلام را آبیاری و از آن پشتیبانی کرده‌اند.

جمهوری اسلامی ایران با تقدیم هزاران شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس، امروزه نیز با دشمن خطیر دیگری به نام ویروس کرونا روبرو شده و شاهدیم که در پی مقابله با این بیماری مسری، تعدادی از خادمان ملت در عرصه سلامت به‌ویژه شماری از جان‌برکفان عرصه سلامت استان گیلان، در دفاع از مردم با سینه سپر کردن در مقابل بیماری کووید19 جان خود را فدا کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معظم، از خداوند منان برای شهیدان گران‌قدر از جمله شهدای سلامت، علو درجات و برای بازماندگان آن قهرمانان ملی و اسوه‌های صبر و استقامت، عزت و سربلندی در سایه تبعیت از ولایت آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار