برگزاری اولین دوره رویداد دانش آموزی وی مثکاپ

یزد (پانا) - اولین دوره مسابقات ریاضی ویمثکاپ ( vi math cup) در تاریخ 22 اسفند ماه به صورت مجازی در سطح کشوری از پایه هفتم تا دوازدهم در دو سطح برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره رویداد دانش آموزی وی مثکاپ

ستار فاطمی از دانش پژوهان فعال سمپادی و همچنین عضو انجمن دانش آموزی داناک از برگزاری چهارمین دوره مسابقات دانش آموزی مثکاپ خبر داد و گفت: این رویداد دانش آموزی که در حوزه ریاضی و خلاقیت است، در تاریخ 22 اسفند ماه به صورت مجازی و کشوری توسط انجمن دانش آموزی داناک با همکاری اداره استعدادهای درخشان استان یزد برگزار خواهد شد.

این دانش پژوه سمپادی در خصوص رویداد دانش آموزی ویمثکاپ توضیحاتی داد و تصریح کرد: رویداد ویمثکاپ به چند زیر مجموعه تقسیم شده که از جمله آن می توان به مسابقه ژنرال و ویمثکاپ یک که 22 اسفند ماه برگزار می شود اشاره کرد.

وی افزود: محتوای علمی مسابقه شامل مباحثی از مبانی المپیادهای کامپیوتر و ریاضی است که توسط تیم علمی مسابقه متشکل از مدال آوران المپیادهای ریاضی و کامپیوتر سال 99 آماده سازی و طرح شده همچنین قالب سوالات مسابقه به صورت فیلم ها و انیمیشن های معروف است که فضای پرهیجان و در عین حال رقابتی برای شرکت کننده فراهم می کند.

این عضو انجمن داناک در ارتباط با سوالات و روند مسابقه ویمثکاپ بیان کرد: سوالات این رویداد به صورت داستانی و با محوریت ترکیبیات و الگوریتم نوشته شده که خلاقیت و هوش دانش آموز را به چالش می کشد.

وی در ارتباط با شرایط شرکت در مسابقه اظهار کرد: علاقه مندان می توانند به صورت تیم های 2تا4 نفره از پایه هفتم تا دوازدهم به آدرس www.sbmt.ir جهت ثبت نام و همینطور کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار