آغاز اجرای‌ طرح‌استقبال از بهاردر قرچک

قرچک(پانا)- ‍شهردا‌ر قرچک از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار در این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای‌ طرح‌استقبال از بهاردر قرچک

به گزارش روابط عمومی شهرداری‌قرچک، محسن‌خرمی شریف در این رابطه اظهار کرد: همه ساله با نزدیک‌ شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن عید‌ نوروز، ستاد استقبال از بهار در شهرداری‌قرچک تشکیل می‌شود.

او گفت: این ستاد تلاش دارد تا با همکاری‌ مدیران‌نواحی و مسئولان واحدهایی نظیر زیباسازی، تأسیسات، امورشهر، موتوری، آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شرایط مناسبی را فراهم کرده و شهر را برای استقبال از فصل‌ بهار آماده خواهد کرد.

شهردار قرچک افزود: ترمیم آسفالت‌خیابان‌ها، نوسازی مبلمان‌ شهری، رنگ‌آمیزی جداول، لایروبی جوی‌ها و تعویض و نصب علائم‌راهنمایی و رانندگی و خط کشی‌ترافیکی معابر از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب ستاد استقبال از بهار اجرا خواهد شد.

خرمی‌شریف اظهار کرد: اجرای طرح بهداشت محله‌ای، گل‌گاری میادین و بلوارهای شهر، جمع آوری زباله‌ها، ترمیم پیاده‌روهای شهر و نصب المان‌های‌ شهری با موضوع عید‌نوروز از دیگر فعالیت‌های مدیریت‌شهری در اجرای طرح استقبال از بهار است.

او با تأکید بر اهمیت‌همکاری و مشارکت‌مردم در حفظ زیبایی و طراوت شهر در آستانه سال‌نو، گفت: شهروندان‌قرچکی می‌توانند با مشارکت خود در حفاظت از شهر نقش بسیار‌مهمی داشته باشند و شهر را پاکیزه نگه ‌دارند.

شهردار قرچک اظهار امیدواری کرد: در سایه همکاری و مساعدت شهروندان، شاهد شهری زیبا برای استقبال از بهار در این شهر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار