جشن بزرگ عبادت با عنوان «عطر عاشقی» در هوای امامزاده حسن منطقه ۱۷ طنین انداز شد

تهران(پانا)- به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷، جشن بزرگ عبادت با عنوان «عطر‌عاشقی» با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد در آستان امامزاده‌ حسن(ع)، با حضور دانش‌آموزان دختر پایه سوم در منازل و به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ عبادت با عنوان «عطر عاشقی» در هوای امامزاده حسن منطقه ۱۷ طنین انداز شد

جشن بزرگ عبادت منطقه۱۷ با عنوان «عطر‌عاشقی» با حضور نعیمی؛ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل شهر تهران، مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۷، مسعود زحمتکش؛ کارشناس مسئول نماز اداره کل شهر تهران، طاهره پورمحمود؛ معاون پرورشی منطقه و اعضای شورای معاونین‌منطقه ۱۷ در آستان امامزاده حسن(ع) برگزار شد.
در این مراسم که بصورت زنده در بستر شبکه شاد پخش شد دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی منطقه۱۷ بطور زنده، بیننده این برنامه از شبکه شاد بودند.

در این مراسم نعیمی ضمن تبریک عید سعید مبعث گفت: نماز نشانه عبادت و نشاط و از نعمت‌های خوب خداوند است و جشن تکلیف طلوع زندگی معنوی دانش‌آموزان در دریای بی‌کران عبادت است.

او ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از همکاری کلیه عوامل حوزه معاونت پرورشی، مدیریت محترم دبستان حضرت معصومه سلام الله علیها، کارشناسی قرآن، عترت و نماز منطقه و سایر دست اندرکاران برگزاری این جشن بزرگ و حضور گرم دانش‌آموزان و اولیا تشکر کرد.

در ادامه مراسم‌ مهدی نیکبخت، ضمن عرض تبریک‌عید بزرگ مبعث، از چگونگی برگزاری جشن تکلیف که خاطره ای شیرین، معنوی و تربیتی است برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دبستان حضرت معصومه(س) و دانش آموزان پایه سوم منطقه در فضای مجازی سخن گفت.

نیکبخت افزود: با توجه به شیوع کرونا، امسال سنت حسنه جشن تکلیف که آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است را برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با هماهنگی کادر اجرایی دبستان حضرت معصومه(س) و کارشناسی قرآن و عترت منطقه۱۷ به صورت مجازی، برگزار کردیم.

وی عنوان کرد: در مراسم جشن تکلیف که خاطره ای شیرین، معنوی و تربیتی است درباره اصل تکلیف، عقاید اسلامی، احکام، دستورات شرعی، مسائل اخلاقی و اهمیت آن ها در زندگی مطالبی بیان شد.

نیکبخت در پایان گفت: معلمان این مدرسه از ابتدای سال با ارسال تولید محتواهای آموزشی با موضوع دستورهای واجب پروردگار و درخواست ارسال فیلم و عکس از سوی دانش آموزان در شبکه شاد، اهمیت عمل به دستورهای دینی را به دانش آموزان توصیه کردند.
گفتنی است؛ در ابتدای مراسم فاطمه حسین خانی، مدیر دبستان حضرت معصومه (س) ضمن عرض خیر مقدم به دانش آموزان و خانواده آنان و میهمانان حاضر در مراسم گزارشی از فعالیتهای حوزه قرآن، عترت و نماز مدرسه ارائه کرد و از همکاری تولیت آستان مقدس امامزاده حسن در برگزاری این مراسم معنوی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار