سرپرست خبرگزاری پانا بافق:

دوره آموزش خبرنگاری پانا در بافق برگزار می شود

بافق (پانا) - بر اساس بسته تحولی سازمان دانش آموزی و ابلاغ طرح هر دانش آموز یک نقش اجتماعی سازمان دانش آموزی کشور، دوره آموزش خبرنگاری سطح یک پانا ویژه اعضای انجمن خبرنگاری کانون فرهنگی تربیتی شهیدباهنر شهرستان بافق برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش خبرنگاری پانا در بافق برگزار می شود

رئیس سازمان دانش آموزی بافق با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزش خبرنگاری به مدت ده ساعت طی پنج روز و با سرفصل های قانون مطبوعات جمهوری اسلامی ایران، میثاق نامه خبرگزاری پانا، مقدمات خبرنگاری و ویژگی های حرفه ای خبرنگار، اصول و فنون خبرنویسی، اصول و فنون مصاحبه و اصول فنون گزارش نویسی با حضور دانش آموزان علاقه مند دوره متوسطه شهرستان در هفته پایانی سال 1399 برگزار خواهد شد. داوطلبان شرکت کننده در این دوره پس از کسب امتیازات عملی و تئوری و همچنین موفقیت در آزمون پایانی، ضمن دریافت گواهینامه آموزشی، دارای کارت عضویت در خبرگزاری پانا شده و به عنوان خبرنگار دانش آموزی پانا با نظارت دفتر این خبرگزاری در شهرستان به فعالیت مطبوعاتی خواهند پرداخت.

آخوندی هدف از برگزاری این دوره را افزایش توانمندی رسانه ای عنوان کرد و با اشاره به ضرورت احترام به قوانین بالادستی، تحلیل قانون مطبوعات را در این دوره مهم تلقی نمود. وی اظهار کرد: بنا داریم تا بر اساس نقشه توسعه برنامه های دفتر خبرگزاری پانا در بافق، با آموزش فراگیر دانش آموزان علاقه مند نسبت به فعالسازی کانون های خبری مدارس و تخصیص دانش آموزان خبرنگار توانمند اقدام کنیم.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهیدباهنر در پایان ابراز کرد: این جای بسی خوشبختی است که حضور یکی از شش مدرس کشوری خبرگزاری پانا استان یزد را در بافق داریم و قطعاً از این پتانسیل در برنامه های آتی بهره خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار