در شهرستان اسلامشهر:

کمک 900میلیون ریالی جهت آزادی زندانیان جرایم غیر‌عمد مالی

اسلامشهر (پانا) - جشن بزرگ گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر‌عمد با حضور فرماندار، امام جمعه موقت، نمایندگان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان و سایر مسئولان شهرستان و خیرین در سالن همایش‌های فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک 900میلیون ریالی جهت آزادی زندانیان جرایم غیر‌عمد مالی

در این جلسه، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر، در سخنانی با تبریک عید ‌سعید مبعث از طرح بزرگ مواسات عمومی اصناف اسلامشهر خبر داد و اظهار کرد: مردم شهرستان اسلامشهر در شب عید به جای نمایشگاه بزرگ بهاره که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، از تخفیفات ویژه در اجناس برخوردار خواهند شد.

سپس کمیلی مقدم رئیس دادگستری اسلامشهر در سخنانی بیان کرد: اندیشه و تفکر عالی شما خیرین موجب شده در این جلسه معنوی دور یکدیگر جمع شوید و در ادامه از افتتاح انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسلامشهر خبر داد که به مناسبت عید مبعث فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

او افزود: با توجه به آیات قرآن کریم که آزادی حضرت‌یوسف چه موهبت‌هایی را برای مردم به همراه داشت، به خیرین توصیه کرد، خانواده زندانی هیچ تقصیری در جرم سرپرست خود ندارد و امروز احسان و نیکوکاری نیاز جامعه ما است.

رئیس دادگستری اسلامشهر تصریح کرد: بسیاری از محکومیت‌ها بر اساس شرایط ویژه اقتصادی است و ادامه داد، هزار‌نفر از زندانیان شهرستان اسلامشهر در زندان‌های استان تهران به دلیل محکومیت‌های مالی و پرداخت بدهی زندانی هستند و این افراد بدون سوء‌نیت در زندان می‌باشند و بعضی هم به زندان نرفتند و بدهکار هستند.

کمیلی مقدم تأکیدکرد: البته از سال گذشته افرادی که به دلیل عدم توانایی مالی قدرت پرداخت مهریه را ندارند، در زندان نداریم و خواستار حمایت افراد نیکوکار از این زندانیان جرایم غیر عمد مالی شد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار