مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مجازی تدریس شاد خلاق در منطقه7

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ٧در مراسم اختتامیه جشنواره تدریس خلاق شاد تاکید کرد از رویدادهای جهانی در پایان این قرن نباید غافل بود.

کد مطلب: ۱۱۷۰۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مجازی تدریس شاد خلاق در منطقه7

مراسم همایش اختتامیه جشنواره تدریس شاد خلاق در سالن اشراق منطقه ٧ برگزار شد. در این مراسم که با حضور نادیا دواری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، مهدی احمدی؛ رئیس اداره تکنولوژی و گروه آموزشی ابتدایی و موسوی رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه شرکت داشتند.

دواری ضمن تقدیر و تشکر از مدیران در اجرای برنامه ها بر اهمیت طرح کوچ تاکید کرد. همچنین همکاران را تشویق به شرکت در کار خداپسندانه طرح به یاد مادرم کرده و خاطرنشان کرد: با شروع قرن 15 نباید از رویدادهای جهانی غافل شد.

در این جلسه که بطور زنده از گروه مدیران منطقه پخش می شد احمدی ضمن قدردانی از برگزاری چنین رویدادهایی گفت: باید دید با روش های تدریس در زیست بوم جدید آیا یادگیری ایجاد شده است؟ سه موضوع در پسا کرونا مهم است. فعالیت های جلوگیری از تکرار پایه و یادگیری سطحی، چگونه اعتیاد به موبایل را در دانش آموزان برطرف کنیم؟ ایجاد قوانین برای کاربرد علاقمندی از گوشی، چگونه با بحران های روانی آینده برخورد کرده و چه شرایطی ایجاد کنیم که روان ها به حال طبیعی برگردد؟

در ادامه موسوی، از روند جشنواره، الگوهای تدریس فنی حرفه ای و کاردانش که بخشنامه آن ارسال شده است صحبت کرد. موسوی کرونا را عامل تسهیل گر و جهش در فناوری نامید و انجام این جشنواره را تاکیدی بر این امر دانست.

غلامعلی مسئول ضمن خدمت از روند جشنواره و داوری های آثار صحبت کرد، و هدف اصلی این رویداد را درس پژوهی و دیدن تدریس های یکدیگر دانست و نه صرفا روش های تدریس برتر.

در پایان این مراسم از شرکت کنندگان در جشنواره قدردانی شد. تقدیر نامه سایر شرکت کنندگان نیز ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار