برگزاری شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی خراسان رضوی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست زمستانه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی بر اهمیت افزایش شادابی و نشاط دانش آموزان در برنامه های این سازمان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی خراسان رضوی

حسین شادکام در این نشست گفت: یکی از ویژگی های زیبای فعالیت های سازمان دانش آموزی انرژی بخشیدن به دانش آموزان و تخلیه انرژی آنها است، در سازمان دانش آموزی تشکیلات، گروه همسالان و سلسله مراتب وجود دارد و دانش آموزان این موراد را دوست دارند.

نایب رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی ادامه داد: در شرایط موجود باید با کرونا زندگی کنیم و جاهایی که قانون اجازه می دهد، برنامه های خودمان را داشته باشیم و برنامه ها را بر اساس قوانین و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا کنیم.

شادکام با بیان اینکه سطح اضطراب در جامعه و خانواده خیلی بالا رفته است، گفت: در برنامه های سازمان دانش آموزی باید هر چه بتوانید بر شادابی و نشاط دانش آموزان بیافزایید و برنامه های متعددی را برای این مهم پیش بینی و اجرا کنید.

وی افزود: در صورتی که شرایط برنامه های حضوری دانش آموزان در سال آینده فراهم شد، به این منظور می شود اردو های جهادی را برگزار کرد که این اردوها اثر بخش، پرنشاط و موثر خواهد بود.

در ابتدای این جلسه علی محمد یونسی ضمن تسلیت ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) و تشکر از همراهی حوزه های مختلف اداره کل آموزش و پرورش استان به تشریح برنامه های سازمان دانش آموزی پرداخت.

وی ادامه داد: در این ایام که فعالیت های حضوری دانش آموزی با محدودیت مواجه شد سعی کردیم، برنامه ها را با تنوع بیشتر در فضای مجازی پیگیری کنیم، تابستان شاد با 9 برنامه و شادمانه های برفی با 10 برنامه در فضای مجازی پیگیری شد.

یونسی گفت: علاوه بر این برنامه ها برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری در سه سطح مدرسین، دانش اموزان مشهد و دانش آموزان استان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: اولین مسابقه ملی مناظره دانش آموزی در خراسان رضوی برگزار شد و مرحله نهایی آن در بخش شهرستانها به صورت غیر حضوری و در مشهد به صورت حضوری اجرا شد.

در این جلسه برنامه های آتی سازمان دانش آموزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد، همه برنامه های سازمان دانش آموزی با رعایت قوانین و پروتکل های بهداشتی و درنظر گرفتن شرایط همان زمان پیگیری و اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار