مسیر نجات از اعتیاد با طعم شکلات تلخ

تهران (پانا) - برنامه «شکلات تلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی روزهای یکشنبه و سه شنبه حوالی ساعت 16 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

کد مطلب: ۱۱۶۹۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مسیر نجات از اعتیاد با طعم شکلات تلخ

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، شکلات تلخ امروز به نجات یافتگان آسیب اعتیاد می پردازد و در گفت و گو با کارشناسان و آسیب دیدگان معضل اعتیاد مسیر نجات آن ها را بررسی می کند.
مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان مستند «شکلات تلخ» گفت: در برنامه امروز با محوریت مسیر نجات اعتیاد به زندگی آسیب دیدگان و ناجیان داستان اعتیاد می رسیم که در زندگی امروز آن ها شاهد پیشرفت و زندگی امیدوار کننده ای هستیم.
کارگردان مستند شکلات تلخ می گوید: بعد از بیش از 60 قسمت برنامه به این نتیجه رسیدیم که برای هر آسیبی مسیر نجات وجود دارد و بدیهی است که راهکار خروج از هر آسیب در مورد افراد مختلف متفاوت است پس نیاز است تا با نشست های کارشناسی و تعامل با جامعه شناسان و روانشناسان و کاربلدان حوزه اعتیاد این موضوع را با نگاهی روانشناسانه و کاربردی بررسی کنیم.
در برنامه امروز با چند فرد آسیب دیده و روانشناسان درگیر با افراد آسیب دیده به گفت و گو پرداختیم که مسیر موفقیت در گفت و گو با آنها بررسی شده است.
برنامه «شکلات تلخ» روزهای یکشنبه و سه شنبه حوالی ساعت 16 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار