دانش‌آموزان شهرقدس درنخستین آزمون آنلاین احکام خوش درخشیدند

شهرقدس (پانا)- در نخستین آزمون آنلاین سراسری رشته احکام ویژه مقطع ابتدایی، دانش‌آموزان آموزش و پرورش شهرقدس توانستند ۵۰درصد از جایگاه برگزیدگان را به خود اختصاص دهند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان  شهرقدس درنخستین آزمون آنلاین احکام خوش درخشیدند

در نخستین آزمون آنلاین سراسری رشته احکام ویژه مقطع ابتدایی که به کوشش معاونین و مربیان مدارس و کارشناسی گسترش قرآن، عترت و نماز برگزارشد، دانش‌آموزان آموزش و پرورش شهرستان قدس توانستند ۵۰ درصد از رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دهند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری مسابقات رنگ و بوی حرفه‌ای‌ تری به خود گرفته و در مقطع ابتدایی برای اولین‌بار آزمون آنلاین در رشته احکام با بیشترین داوطلب برگزار شد.

سید یوسف موسوی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرقدس در این رابطه گفت: تبدیل تهدید شرایط کنونی به یک فرصت، غنیمتی در راه قرآن است.

او افزود: حضور پررنگ دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در دو دوره تحصیلی و پیگیری‌های موثر معاونین پرورشی مدارس با وجود حجم زیاد کار باعث شد شهرقدس ۵۰ درصد از رتبه‌های برتر این رشته را به خود اختصاص دهد.

همچنین موسوی از تمام دانش‌آموزانی که با وجود مشکلات آموزش مجازی نهایت تلاش خود را در این مسابقات می‌کنند قدردانی بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار