افتخاری دیگر از نوجوانان شهرری:

دانش‌آموز پایه دوازدهم دبیرستان شهید‌بهشتی ناحیه یک شهرری، به تیم فوتسال ملی جوانان دعوت شد

شهرری(پانا)- دانش‌آموز پایه دوازدهم تجربی دبیرستان شهید‌بهشتی ناحیه یک شهرری و بازیکن تیم جوانان فوتسال شهید‌سرخه‌ای شهرری، از سوی مربی تیم ملی فوتسال جوانان به این تیم پس از پایان لیگ برتر جوانان دعوت شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز پایه دوازدهم دبیرستان شهید‌بهشتی ناحیه یک شهرری، به تیم فوتسال ملی جوانان دعوت شد

پس از اتمام مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر جوانان کشور، بیست بازیکن دیگر از طرف علی صانعی سرمربی این تیم، به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدند که از ۱۹ تا ۲۴ اسفند‌ماه سال جاری در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.
محمدامین سرداری، دانش‌آموز پایه دوازدهم تجربی دبیرستان شهید‌بهشتی ناحیه یک شهرری، بازیکن تیم جوانان فوتسال شهید‌سرخه‌ای شهرری، در رابطه با دعوت از او به تیم فوتسال جوانان به پانا اظهار کرد: از کودکی به این رشته علاقه‌مند بودم، تقریبا از ده‌سالگی پا به عرصه بازی فوتسال گذاشتم و حدود چهار سال است که به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنم.

به تمام همسالان خود توصیه می‌کنم هدف خود را دنبال‌کردن رشته و فعالیتی که به آن علاقه‌مند هستند، قرار دهند؛ تمام سعی و تلاش خود را بروی آن متمرکز کنند و نظر افرادی که آنها را سست می‌کنند در تصمیم‌گیری‌هایشان دخالت ندهند.

او ادامه داد: به شهر اصفهان جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر رفته بودم که در آنجا صانعی از بین داوطلبین من را انتخاب کرد و اکنون به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کنم تا بتوانم در مسابقات بدرخشم، بعدا متوجه شدم که در آن روز تلاش شرکت‌کننده‌ها ملاک ارزیابی ایشان بوده.

سرداری تصریح کرد: در ابتدا فوتسال را از آکادمی فوتسال شهید‌سرخه‌ای شهرری شروع کردم و تاکنون در همین باشگاه فعالیت می‌کنم و تمام تلاشم این است که در تیم ملی فوتسال ماندگار شوم، زیرا تنها نماینده استان تهران هستم و نهایت سعی و کوشش خود را برای کسب موفقیت می‌کنم.
دانش‌آموز پایه دوازدهم دبیرستان شهید‌بهشتی ناحیه یک شهرری، در ادامه اظهار کرد: بسیاری گمان می‌کنند چون به ورزش می‌پردازم ممکن است در درس‌هایم ضعیف باشم اما با حمایت خانواده، ثابت کردم که چنین نیست و در کنار تمرینات ورزشی کیفیت تحصیل‌ام افت نکرده و پس از دوران ابتدایی در مدرسه تیزهوشان مشغول به تحصیل هستم؛ من به فوتسال علاقه‌ بسیاری داشتم، با این حال هر دو فعالیت درسی و ورزشی را به سطح عالی رساندم و در کنار تحصیل در رشته تجربی موفق شدم به یاری خدا و خانواده، همواره جزو بهترین بازیکن‌ها در تیم باشگاه خود باشم.

امید، توکل و حمایت خانواده در کنار دنبال‌کردن اهداف، از رموز موفقیت خواهد بود.

بازیکن تیم فوتسال شهید‌سرخه‌ای بیان کرد: از اسفند سال ۱۳۹۸ که کرونا وارد کشور شد و کلاس‌های درسی بصورت مجازی برگزار شد، تمام تمرکز خود را روی فوتسال گذاشتم و با افتخار از طرف مربی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدم.
این بازیکن در توصیه به همسالان خود گفت: به تمام همسالان خود توصیه می‌کنم هدف خود را دنبال‌کردن رشته و فعالیتی که به آن علاقه‌مند هستند، قرار دهند؛ تمام سعی و تلاش خود را بروی آن متمرکز کنند و نظر افرادی که آنها را سست می‌کنند در تصمیم‌گیری‌هایشان دخالت ندهند. امید، توکل و حمایت خانواده در کنار دنبال‌کردن اهداف، از رموز موفقیت آنها خواهد بود.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار