مودت: فرهنگیان خوزستانی پیشگام پویش های نیکوکاری در استان

اهواز (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:فرهنگیان خوزستانی پیشگام پویش های نیکوکاری در استان هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مودت: فرهنگیان خوزستانی پیشگام پویش های نیکوکاری در استان

به گزارش پانا کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه ویدئو کنفرانس مدیران و مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد عنوان کرد: در قالب پویش ایران مهربان که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می شود بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ فرهنگی خوزستانی به عنوان حامی ایتام مشارکت داشتند که شایسته تقدیر و تشکر است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به حضور پررنگ فرهنگیان خوزستانی در پویش های خیری در سطح استان؛ توضیح داد: طرح آجر به آجر که با هدف جمع آوری کمک های خرد مردم برای امر مقدس مدرسه سازی است شاهد حضور پرشمار فرهنگیان و دانش آموزان خوزستانی بود به طوری که استان خوزستان توانست با پیشی گرفتن از سایر استان ها در جایگاه نخست این پویش در سطح کشور قرار بگیرد.
مودت در ادامه گفت: حمایت و اکرام ایتام یکی از سنت های حسنه و پسندید در میان مسلمانان است و فرهنگیان خوزستانی با افتخار پیشگام این سنت نیکو در استان خوزستان بوده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان با اشاره به امتحانات نوبت دوم و بویژه پایه دوازدهم بیان کرد:از کلیه مجموعه مدیران و همکاران می خواهم با تمام ظرفیت محتوای درسی لازم اعم از جزوه ،محتوای الکترونیکو ... را در اختیار دانش آموز ان پایه دوازدهم قرادهند تا بنوانند نتایج خوبی را در کنکور کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار