طی ۲۴ ساعت گذشته

2 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان خودرا از دست داده اند

یزدان پناه: شمار جانباختگان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۵۴ نفر رسید

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار کرونایی جان خودرا از دست داده اند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
2 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد  جان خودرا از دست داده اند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدانپناه اظهار کرد: هم اکنون 170 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 50 نفر مبتلای قطعی و 11 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. در طی سه هفته گذشته تعداد موارد بستری در استان افزایش قابل توجهی یافته است که نگران کننده است.

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 454 نفر خبر داد گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 25320 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 1548 نمونه دریافت شده که حدود 11 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، کهگیلویه،گچساران، دنا و بقیه در سایر شهرستان های استان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: تجمعات از مهمترین دلایل قوت گرفتن کرونا در استان است و تا زمانی که توسط خود مردم کنترل نشود روند صعودی ادامه خواهد داشت.

یزدانپناه خاطر نشان کرد: شست و شوی دست ها، رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک از توصیه های مهم ما به مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار