در کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران مطرح شد:

عملکرد مثبت، صداقت و شفاف سازی عامل مهم جذب، تغییر نگرش و رضایتمندی فرهنگیان است

تهران (پانا) - کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور اعضاء در مهمانسرای شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد مثبت، صداقت و شفاف سازی عامل مهم جذب، تغییر نگرش و رضایتمندی فرهنگیان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو در جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: ارائه و ارتقاء خدمات رفاهی به فرهنگیان یکی از مهم ترین دغدغه‌های آموزش و پرورش بعنوان ثروتمند ترین ارگان از نظر سرمایه نیروی انسانی است.

او افزود: در این راستا صندوق ذخیره فرهنگیان با بهبود روند مدیریتی، توانسته است ظرفیت نسبتا مطلوبی در جهت تحقق این مهم فراهم آورد.

بهارلو ادامه داد: خوشبختانه عملکرد مثبت و تسریع در پرداخت سود سهم الشرکه بازنشستگان و اطلاع رسانی آن، با شفاف سازی و صداقت در کار، نقش مهمی در جلب اعتماد، تغییر نگرش و جذب مجدد فرهنگیان داشته است.

این مقام مسئول جذب و مشارکت حداکثری فرهنگیان شاغل و جدیدالورود در این صندوق را، برای رونق و توسعه خدمات رفاهی بیشتر مهم برشمرد و استفاده از ظرفیت فضای مجازی شاد که همه معلمان در آن عضو هستند، بستر مناسبی برای اطلاع رسانی خدمات و فعالیت‌ها و گزارش مالی به فرهنگیان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار