فرماندار شهرستان قرچک:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه جوانان در اولویت برنامه‌های سال ۱۴۰۰ قرچک باشد

قرچک (پانا) - فرماندار شهرستان قرچک تاکید کرد برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه جوانان بخصوص آموزش‌های پیش از ازدواج و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه دستگاه‌های متولی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک در سال ۱۴۰۰ باشد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه جوانان در اولویت برنامه‌های سال ۱۴۰۰ قرچک باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، بهمن خطیبی گفت: عدم آموزش‌های لازم در سنین پایین و به تبع آن کم تجربه بودن جوانان، اهمیت به ظواهر زندگی و به فراموشی سپردن معنویات از جمله عوامل اصلی افزایش طلاق هستند که این امر نیازمند بررسی و چاره اندیشی‌های مناسب بوده و می‌طلبد جلسات و راه اندازی کمیته‌های تخصصی در سطح شهرستان بیش از پیش مد نظر ادارات قرار گیرد.

او بیان کرد: تهیه مسکن به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم جوانان است که برای آن راهکارهایی مدنظر دولت و مجلس بوده اما بخشی از موضوع به فرهنگ مصرف‌گرایی مربوط است که موجب شده هزینه‌های ازدواج برای زوج‌های جوان بالا برود.

خطیبی افزود: بایستی با فرهنگ سازی زمینه ازدواج آسان را فراهم کرده و همچنین تأکید اصلی ما بر اهمیت مشاوره قبل از ازدواج است و سعی شود تا با حضور اساتید نام‌آشنا شاهد فعالیت‌های چشمگیری در زمینه ازدواج و مشاوره باشیم.

فرماندار قرچک گفت: نشاط اجتماعی یکی از مقوله‌هایی است که باید در دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان باشد چرا که معتقدیم نشاط اجتماعی می تواند جوانان ما را در برابر بسیاری آسیب‌ها واکسینه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار