برگزاری پنجمین جلسه گروه بهبود کیفیت آموزشی در سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - پنجمین جلسه گروه بهبود کیفیت آموزشی معاونت سواد آموزی با حضور اعضا و هدف تشریک مساعی و همکاری گروهی به منظور توسعه و گسترش فعالیت های سواد آموزی و بررسی مسائل جاری سواد آموزی استان در سالن شهید سلیمانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین جلسه گروه بهبود کیفیت آموزشی در سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عربعلی زینالی در این نشست گفت: فعالیت‌های آموزشی و اجرایی دوره‌های سه گانه سوادآموزی براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان به صورت مجازی، نیمه حضوری وحضوری در حال انجام است.

او گفت: در راستای تقویت بخشی فعالیت‌های سوادآموزی و با مشارکت و همکاری گروهی پیشکسوتان سوادآموزی، آموزش دهندگان و معلمان، محتوای الکترونیک تهیه و در شبکه شاد جهت استفاده آموزش‌دهندگان و سواد‌آموزان به اشتراک گذاشته شده و این مهم تا پایان دوره آموزشی استمرار خواهد داشت.

زینالی بر انجام فعالیت‌های آموزشی بر اجرای محورهای حصول اعتماد و اطمینان از صحت ثبت نام سواد آموزان،حصول اطمینان از ارائه خدمات آموزشی و تشکیل کلاس،حصول اطمینان از با کیفیت بودن آموزش‌های ارائه شده با هدف راستی آزمایی از ثبت نام‌ها و کلاس‌های تشکیل شده برابر مستندات و اطلاعات سامانه سواد آموزی تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار