غرس نهال توسط مدیر آموزش و پرورش فاروج در دبستان قرآنی سمیه

فاروج (پانا) -خلیل ذوقی مدیر آموزش و پرورش فاروج : مدیران مدارس و معلمان فرهنگ‌ حفاظت ازمحیط زیست را در بین دانش آموزان نشر دهند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
غرس نهال توسط مدیر آموزش و پرورش فاروج در دبستان قرآنی سمیه

به گزارش پانا ، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، خلیل ذوقی ضمن حضور در دبستان قرآنی سمیه شهرستان با بیان این که در دین مقدس اسلام درخت و درختکاری جایگاه ویژه ای دارد، گفت: همه ما باید در حفظ و حراست از منابع طبیعی به خصوص جنگل ها، مراتع، درختان و فضای سبز کوشا باشیم.

مدیر آموزش و پرورش فاروج با این عنوان که درختان و گیاهان اکسیژن مورد نیاز انسان و موجودات زنده را تامین می کنند، گفت : جنگل ها ریه های تنفسی زمین هستند که اگر ما از آنها صیانت نکنیم در آینده با مخاطره روبرو می شویموبحث درختکاری و ایجادفضای سبز یکی از مهمترین راهکارها برای حفاظت خاک و کاهش آلودگی هوا است


وی حفاظت از محیط زیست را نیازمند عزم همگانی دانست و افزود: برای توسعه محیط زیست و جلوگیری از نابودی آن، همه باید دست به دست هم بدهیم و مدیران مدارس و معلمان فرهنگ‌ حفاظت ازمحیط زیست را در بین دانش آموزان نشر دهند.

گفتنی است این مراسم با حضور رئیس اداره منابع طبیعی ، معاونت آموزش ،معاونت پرورشی ومسئول دفتر امام جمعه محترم شهرستان، برگزار شد و با غرس چندین نهال در محوطه مدرسه و ایجاد فضای سبز در آموزشگاه مشارکت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار