کشف خودروهای قاچاق به ارزش 40 میلیارد 

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ازکشف چهار دستگاه خودروی سواری میتسوبیشی قاچاق به ارزش چهل میلیارد ریال، خبر داد. 

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف خودروهای قاچاق به ارزش 40 میلیارد 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو اقدام به قاچاق خودورهای خارجی لوکس به داخل کشور و متعاقب آن سند سازی و پلاک گذاری خودرو بر اساس اسناد مذکور (سند نمره ) می کنند، تیم عملیات کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی (ره) بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: در این خصوص ماموران موفق شدند، با اقدامات اطلاعاتی چهار دستگاه خودرو سواری میتسوبیشی که بدون مجوز گمرکی و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده بود را کشف، شناسایی و توقیف کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط ماموران کلانتری 171 اسناد مربوط به خودروها با شماره شاسی و شماره بدنه مغایرت داشت و مشخص شد خودروها به صورت قاچاق وارد کشور شده اند.

موقوفه‌ای بیان کرد: ارزش خودروهای قاچاق، براساس نظر کارشناسان چهل میلیارد ریال برآورد شده است، در این رابطه یک نفر دستگیر که به همراه خودروها و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار