معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان تاکید کرد

با متخلفان قطع زنجیره انتقال کرونا برخورد جدی می شود

رشت ( پانا) -  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان به طور جدی برخورد می شود، اعلام کرد در طی مدت مذکور، ۲ هزار و ۳۲۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به علت تخلف بهداشتی تعطیل شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
با متخلفان  قطع زنجیره انتقال کرونا برخورد جدی می شود

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر آبتین حیدرزاده اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا طی بازدیدهای انجام شده از ابتدای شیوع همه گیری این بیماری تاکنون، ۶۰۷ هزار و ۵۶۷ مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در سطح استان به انجام رسیده است.

حیدرزاده با تاکید بر اینکه در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان به طور جدی برخورد می شود، تصریح کرد: در طی مدت مذکور، ۲ هزار و ۳۲۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به علت تخلف بهداشتی تعطیل شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بازدید بیش از ۵۷ هزار کارخانه و کارگاه های صنعتی فعال در مناطق تحت پوشش دانشگاه، گفت: در این خصوص آموزش های لازم به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا به کارکنان ارایه شد.

وی یادآور شد: به منظور پیشگیری از کرونا، ۱۸۴ تیم بازرسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهر رشت و شهرستان های استان بر فعالیت واحدهای تولید، عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد، نظارت دارند.

حیدرزاده در پایان با تاکید بر اینکه بسیج مقابله با کووید ‏-۱۹ و نظارت بر واحدهای صنفی، تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و مکان های پر ازدحام تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت، گفت: همکاری مردم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خوب است و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از سوی رسانه ها به ویژه رسانه ملی موجب افزایش آگاهی عموم مردم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار