روزانه ۳۰۰ تن مرغ گرم برای تنظیم بازار در مازندران توزیع می‌شود

مازندران (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از توزیع روزانه ۳۰۰ تن مرغ گرم با قیمت نرخ مصوب تنظیم بازار در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
روزانه ۳۰۰ تن مرغ گرم  برای تنظیم بازار در مازندران توزیع می‌شود

به گزارش استانداری مازندران، حسن خیریانپور امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان ویژه مرغ به ریاست حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اعلام کرد که روزانه ۳۰۰تن مرغ گرم در ۲۲ شهرستان استان با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشور توزیع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: «در بازار و فروشگاه‌ها باید مرغ با یک نرخ آنهم نرخ مصوب عرضه شود و بازرسی صمت و تعزیرات حکومتی ماموریت یافتند با هرگونه تخطی از مصوبه مذکور سریع و قاطعانه برخورد نمایند.»

خیریانپور به جهاد کشاورزی، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی و ناجا تأکید کرد که هرگونه حمل مرغ باید با مجوز دامپزشکی انجام پذیرد و دستگاه‌های مزبور با دامپزشکی همکاری و با مصادیق تخلف قاطعانه و سریع برخورد قانونی نمایند.

او به جهاد کشاورزی و کشتارگاه‌های استان و اتحادیه مرغداران استان ماموریت داد که برای مصرف روزانه استان حداقل ۳۰۰ تن مرغ گرم وارد بازار شود.

او افزود: «مصرف روزانه مازندران حداکثر ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن است لذا ما روزانه حداقل ۳۰۰ تن مرغ وارد بازار خواهیم کرد و برای افزایش این میزان در صورت نیاز و کشش بازار و تقاضا مشکلی برای تامین نداریم باید بازرسان صمت- تعزیرات حکومتی و فرمانداران بر روند نظارت و مراقبت جدی و با مصادیق تخلف سریع و جدی و قاطع و بدون اغماض برخورد کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار