مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست سالانه تبیین اطلس حراست:

احترام به ارباب‌رجوع و تواضع در خدمت‌رسانی ارزش والایی دارد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، صیانت را مهمترین وظیفه همکاران ادارات حراست عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
احترام به ارباب‌رجوع و تواضع در خدمت‌رسانی ارزش والایی دارد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با حضور رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، همایش تبیین اطلس حراست اثرگذار، تصمیم‌ساز و پاسخگو در سالن همایش‌های اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

محمد صیدلو در این نشست گفت: با نگاه به آموزه‌های دینی، احترام و حفظ حرمت اشخاص بسیار تاکید شده و ما می‌بایست در عملکردمان همیشه این نکته را در نظر بگیریم که وظیفه ما حفظ و صیانت از همه دستاوردهای نظام تعلیم و تربیت باشد.

او گفت: زمانی یک مدیر و مسئول می‌تواند از عملکردش دفاع کند که در جهت تعالی مجموعه‌ای که در اختیار داشته، تلاش کرده باشد و در این مسیر خود را مشغول فرآیند‌های حاشیه‌ای و جانبی نکند، چرا که انتظار افکار عمومی از نظام تعلیم و تربیت، بر مبنای وظیفه‌ قانونی‌اش مشخص است و نباید درگیر جناح‌بندی شود.

صیدلو مقبولیت آموزش و پرورش در نگاه مردم را بسیار حائر اهمیت دانست و با توصیه به عدم سیاسی کاری در آموزش و پرورش، گفت: همانگونه که نسخه‌ای که یک پزشک متخصص برای شخصی تجویز می‌کند بدون اظهار نظر جانبی توسط غیر متخصص، مقبولیت اجتماعی دارد، عملکرد ما در آموزش و پرورش هم باید آنقدر تخصصی و جامع باشد که در منظر عمومی دچار چالش نشود، و این مستلزم نگاه تخصصی به کار و تجهیز همکاران به علوم و فن‌آوری‌های نوین و عدم فعالیت‌های جانبی است که مخرب عملکرد صحیح است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: اگر در بخشی احساس کردیم کسانی که تخصص کار ما را ندارند و در امور ما دخالت می‌کنند و پیشنهاد و انتقاد می‌کنند، شاید بخاطر این است که ما هم مشغول کارهای غیر تخصصی خود شده‌ایم، پس باید در نگرش خود تجدید نظر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار