آغاز به کار دبیرخانه کشوری دریافت آثاربیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، از آغاز به کار بیست و یکمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری و دریافت آثار دانش آموزان برگزیده استان ها و همکاران فرهنگی توسط دبیرخانه کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار دبیرخانه کشوری دریافت  آثاربیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر

عبدالرضا فولادوند؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بیست و یکمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری با آغاز به کار دبیرخانه کشوری دریافت آثار دانش آموزان برگزیده استان ها و همکاران فرهنگی به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان و لزوم مراقبت از خود، خانواده و جامعه باعث شد رییس جمهور محترم سوالی با این موضوع را در شروع سال تحصیلی 1400/1399 برای دانش آموزان و همکاران فرهنگی طرح کنند.

مخاطبین این فراخوان، ایده ها و آثار خود را در 21 رشته در قالب رشته های: آفرینش های ادبی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی و فضای مجازی تولید و به این دبیرخانه ارسال کردهاند.

وی افزود: شهر تهران همچون سال های گذشته افتخار میزبانی این رویداد مهم ملی و فرهنگی را دارد.

دبیرخانه دریافت و داوری آثار پرسش مهر 21 از تاریخ 17 الی 20 اسفند ماه 1399 در محل کانون فرهنگی، تربیتی شهید مفتح شهر تهران، مستقر می باشد. پیش بینی می شود بیش از 17 هزار اثر از سراسر کشور به این دبیرخانه ارسال شود.

لازم به ذکر است بیست و یکمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهور در آغاز سال تحصیلی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح سئوال فرزندانم برای مقابله ویروس کرونا چگونه باید به اعضای خانواده، همکلاسی ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم بر این مهم تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار