مدرسه مجازی و مزایا و منافع آن

دماوند(پانا)- مدرسه محلی که دانش‌آموزان برای آموختن علم به‌آن وارد می‌شوند و معلم‌هایی که سالها تجربه درس ‌دادن در‌مدرسه را دارند خیلی خوب می‌توانند دانش خود را به دانش‌آموزان منتقل کنند اما مدارس مجازی چطور؟

کد مطلب: ۱۱۶۹۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه مجازی و مزایا و منافع آن

علی‌حسینی از دانش‌‌آموزان مدرسه حاج عبدالله توسلی آموزش و پرورش دماوند در گفت‌وگو با پانا گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما اینترنت است، حتی آشنا نبودن دبیران و دانش‌آموزان به برنامه‌های آموزش‌مجازی مشکلات زیادی را برای ما درست کرده است. این آموزش‌ها برای ما دانش‌آموزان خیلی کسل‌کننده و خستگی‌آور است و همه دبیران و دانش‌آموزان خانواده‌ها را تحت‌فشار زیادی قرار داده است.

یکی‌ دیگر از دانش‌آموزان دراین‌باره بیان کرد: مدرسه مجازی خوبی‌هایی هم دارد به عنوان مثال ما دیگر مجبور نیستیم هزینه‌هایی مثل پرداختن پول سرویس، هزینه شهریه و رفتن به کلاس‌های فوق‌برنامه را بپردازیم. وقتی معلمان درسی را به صورت ویس، عکس و فیلم به ما توضیح می‌دهند ما دانش‌آموزان اگر آن قسمت را متوجه نشدیم، می‌توانیم بعدا دوباره به آنها مراجعه کنیم و درس را بهتر متوجه شویم.

عبدی والدین یکی از دانش‌آموزان نیز در این‌باره گفت: امسال لطمه بسیار شدیدی به بچه‌هایی که تازه به مدرسه می‌روند وارد شد‌. هرچقدر آموزش ‌مجازی خوب ‌و کامل باشد باز هم کم‌ و کسری‌هایی دارد و هیچ وقت نمی‌تواند مانند آموزش‌ حضوری فهم ‌و انگیزه بچه‌ها را بالا ببرد به امید روزی که هر چه زودتر از شر این ویروس خلاص شویم و دوباره تمامی راه‌رو‌ها و کلاس‌های مدارس پر ‌از دانش‌آموزانی بشود که با عشق ‌و ‌علاقه به سمت کلاس‌های درس خود می‌روند.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه صبور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار