مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

بیش از ۶۰ درصد املاک آموزش و پرورش استان کرمان فاقد سند هستند

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر تسریع در مستندسازی املاک آموزش و پرورش، گفت آموزش و پرورش استان ۵ هزار و ۵۲ ملک دارد که متاسفانه بیش از ۶۰ درصد این املاک، فاقد سند هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۶۰ درصد املاک آموزش و پرورش استان کرمان فاقد سند هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در آیین انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین اداره کل آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد استان اظهار کرد: با همکاری های لازم بین دستگاه های ذی ربط تا یک سال آینده شاهد انقلابی در حوزه مستندسازی املاک آموزش و پرورش خواهیم بود.
وی اظهار کرد: پیشگیری از تعرض به املاک آموزش و پرورش ضررویست و اغلب این املاک بدون سند با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت، مستند خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای سرعت بخشی به فرآیند مستندسازی املاک، هماهنگی های لازم بین ادارات کل ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیران و روسای مناطق ۳۲ گانه آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.
اسکندری نسب از امضای تفاهم نامه سه جانبه میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، آموزش و پرورش و اداره کل ثبت اسناد برای سند دار کردن املاک آموزش پرورش در روستاها و شهرهای کوچک خبر داد.
وی گفت: این تفاهم نامه شامل سرعت بخشی به امر معرفی و تثبیت مالکیت دولت و مستندسازی اراضی و املاک آموزش و پرورش واقع در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌شود.
اسکندری نسب با بیان اینکه در سال نود و نه برای ۵۶ ملک آموزش و پرورش سند اخذ شده است، اظهار کرد: ۲۸۱ سند دفترچه ای نیز به تک برگ تبدیل شده است.
وی افزود: ۳۰۶ سند تک برگ زرد املاک آموزش و پرورش استان در سال ۹۹ به بنفش تبدیل شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان ۵ هزار و ۵۲ ملک دارد، گفت: از این تعداد سه هزار و ۶۴ ملک فاقد سند هستند و یک هزار و ۹۸۸ ملک نیز سند دارند که اکثر آنها در دو سال اخیر اخذ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار