لیگ برتر ایران؛ سپاهان با جشنواره گل به یک قدمی صدر رسید

تهران (پانا) - سپاهان اصفهان با پیروزی قاطع در اراک توانست با پرسپولیس هم امتیاز شود و حالا تنها به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ سپاهان با جشنواره گل به یک قدمی صدر رسید

هفته هفدهم لیگ برتر ایران با برگزاری 2 بازی همزمان در شهرهای اراک و تبریز ادامه پیدا کرد.

در مهم‌ترین بازی این ساعت، آلومینیوم اراک در دیدار با تیم مدعی و بالای جدولی سپاهان اصفهان تن به شکست سنگین شش بر یک داد تا سپاهانی‌ها به چهارمین برد متوالی خود دست یابند.

برای آلومینیوم اراک در این مسابقه مهدی حسینی (۲+۴۵) گلزنی کردند و سجاد شهباززاده (۲۷، ۶۰) محمد محبی (۱۶)، محمدرضا خلعتبری (۴۹)، دانیال اسماعیلی‌فر (۸۷ و ۳+۹۰) گلزنان سپاهان در این بازی بودند.

در بازی همزمان، تراکتور تبریز در دومین تجربه سرمربیگری رسول خطیبی مقابل نساجی قائمشهر به پیروزی دو بر یک رسید و برای اولین بار در تاریخ توانست نساجی را تبریز شکست دهد.

برای تراکتور در این مسابقه محمد عباس‌زاده (۲۲)، میثم تیموری (۴۵) گلزنی کردند و قائد رحمتی (۱۴) گلزن نساجی در این بازی بود.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و فولاد خوزستان به ترتیب با ۳۴، ۳۴، 27 و 25 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند و تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن، نساجی و ماشین‌سازی تبریز به ترتیب با ۱۸، ۱۲، ۱۰ و 9 امتیاز در رده‌های سیزدهم تا شانزدهم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار