آغاز چهاردهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو

تهران (پانا) - گروه صنعتی ایران‌خودرو امروز (چهارشنبه) به صورت هم‌زمان دو طرح فروش فوق‌العاده و همچنین طرح پیش‌فروش مرحله سوم جدیدترین خودروی خود را به مدت چهار روز اجرا می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز چهاردهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو

به گزارش ایران‌خودرو، در چهاردهمین مرحله فروش فوق‌العاده این گروه صنعتی، دنا پلاس توربو اتوماتیک و وانت آریسان دوگانه‌سوز با قیمت قطعی و موعد تحویل به ترتیب ۹۰ و ۴۵ روزه عرضه شده است.

به منظور واگذاری خودرو به مشتریان واقعی، محدودیت‌های اعمال‌شده در طرح‌های فروش فوق‌العاده برای خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک همچنان اجرا می‌شود.

این درحالی است که با توجه به مصوبه کمیته خودرو شرط‌های عدم ثبت‌نام در ۴۸ ماهه گذشته و داشتن پلاک انتظامی فعال برای متقاضیان خرید وانت آریسان دوگانه‌سوز اعمال نمی‌شود.

آغاز پیش‌فروش مرحله سوم تارا

همچنین امروز مرحله سوم طرح پیش‌فروش خودرو تارا ، محصول جدید ایران‌خودرو نیز از امروز به مدت چهار روز آغاز شد.

در این طرح خودرو تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه شده و موعد تحویل این خودرو به ترتیب از مهر تا اسفند (نوع دستی) و بهمن و اسفند (اتوماتیک) سال ۱۴۰۰ تعیین شده است.

در طرح پیش‌فروش مبلغ پیش پرداخت خودرو تارا با گیربکس دستی ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و با گیربکس اتوماتیک ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین در این طرح سود مشارکت و انصراف محاسبه نخواهد شد.

همانند روال قبلی، نفرات برگزیده پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت‌نام، از طریق قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام در این طرح، می‌توانند به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو (اینجا) مراجعه کنند.

برای پاسخ‌گویی به سوالات هنگام ثبت‌نام نیز شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ اختصاص یافته است.

آمار ۱۱ ماهه ایران‌خودرو

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۴۳۲ هزار و ۶ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه است.

برپایه این آمارها، تا پایان بهمن‌ماه ۳۱۲ هزار و ۵۶۳ دستگاه در گروه پژو، ۴۸ هزار و ۹۴۷ دستگاه در گروه سمند، ۱۱ هزار و ۶۶۴ دستگاه رانا و ۵۰ هزار و ۹۴۳ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۲۱۹ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۸۱ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۸۴ دستگاه تارا به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار