جانشین جدید سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد

تهران (پانا)‌- فرمانده کل سپاه در احکامی جداگانه، سردار سیدقاسم قریشی را به عنوان جانشین و سردار خراسانی را به عنوان معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جانشین جدید سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد

به گزارش سپاه نیوز، مراسم تکریم و معارفه‌ی جانشین سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونان اقشار و معاونت‌های تخصصی بسیج در سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم سیدقاسم قریشی که تاکنون معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه را به عهده داشت با حکم فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد.

همچنین در این مراسم مجید خراسانی به عنوان معاون هماهنگ کننده بسیج منصوب شد.

در ادامه این مراسم از زحمات محمدحسین سپهر جانشین سابق سازمان بسیج مستضعفین و همچنین نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده سابق سازمان بسیج قدردانی شد.

حسین سلامی در این مراسم با تشکر از زحمات سردار سپهر به ویژه در ایام کرونایی اظهار داشت: صمیمانه از زحمات ایشان تشکر میکنم که در هر سنگر و مسئولیتی که ایشان هستند محکم و قوی عمل می‌کنند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به سوابق جایگزین جدید سازمان بسیج مستضعفین، وی را فردی مومن خواند و افزود: میدان برای خدمت گسترده است و از خداوند موفقیت سردار سیدقاسم قریشی و سردار محمد حسین سپهر را در مسئولیت های جدیدشان خواستارم.

سردار سپهر چندی پیش به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح و سردار نعمان غلامی نیز به عنوان فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) منصوب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار