برگزاری همایش ملی آموزش در دوران کرونا به میزبانی فارس

شیراز(پانا)-به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس،همایش ملی آموزش در دوران کرونا ”فرصت ها،چالش ها و دستاوردها” با حضور جمعی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش و اساتید برجسته کشوری در فارس برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش ملی آموزش در دوران کرونا به میزبانی فارس

فرهاد اسماعیلی گفت: همایش ملی آموزش در دوران کرونا به میزبانی فارس در تاریخ سیزدهم و چهاردهم اسفند، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در شیراز برگزار خواهد شد.
او افزود: محورهای این همایش شامل، فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارهای تربیت رسمی در فضای مجازی در دوران کرونا، شیوه‌های کیفیت بخشی به آموزش در فضای مجازی با تاکید بر آموزش در شبکه ملی شاد، آسیب شناسی برگزاری آموزش‌های مجازی از طریق شبکه ملی شاد، راهکارهای توسعه حرفه‌ای معلمان در بستر آموزش مجازی در دوران کرونا،چگونگی ایجاد شبکه‌های تعاملی معلمان به منظور ارتقای مهارت های حرفه ای آنها در فضای مجازی ،برنامه ریزی درسی طراحی آموزش در دوران کرونا می باشد.
اسماعیلی ادامه داد: تجارب زیسته معلمان و دانش‌آموزان از یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا، شیوه‌های سنجش اثربخش و ارزشیابی مستمر و پایانی در فضای مجازی ، شیوه‌های پشتیبانی تربیتی، فرهنگی و آموزش مستمر از دانش‌آموزان و معلمان در فضای مجازی، چگونگی طراحی فعالیت‌های یادگیری و تکالیف مهارت محور در فضای مجازی، راهکارهای فعالسازی و کیفیت بخشی به آزمایشگاه در فضای مجازی، آسیب‌های رشدی و رفتاری یادگیرندگان در دوران همه‌گیری کرونا، تحولات اساسی در نظام آموزشی و الگوهای یادگیری در دوران همه‌گیری کرونا و پس از آن، عدالت تربیتی و آموزشی در دوران همه‌گیری کرونا، خانواده و آموزش مجازی در دوران کرونا از دیگر محورهای این همایش است.
او اظهار کرد: در این همایش 18 مقاله و 4 تجربه زیسته برای سخنرانی و 125 مقاله و 31 تجربه زیسته به صورت پوستر برگزیده شده است.
اسماعیلی با بیان اینکه مخاطبین این همایش شامل اساتید و مدرسین دانشگاه های کشور، مدیران و معلمین، هنرآموزان فنی و حرفه ای و دانشجویان و دانشجو معلمان سراسر کشور است،اضافه کرد:
اعطای گواهی دوره آموزشی ضمن خدمت ( ویژه فرهنگیان ) و گواهی دانش افزایی برای تمامی شرکت کنندگان، چاپ مقاله های برگزیده در نشریات علمی - پژوهشی معتبر، اعطای گواهی نامه ISC ، در نظرگرفتن تقدیرنامه وزارتی و استانی از مزایای شرکت در این همایش می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار