برگزاری همایش ملی آموزش در دوران همه‌گیری کرونا در شیراز

تهران (پانا) - همایش ملی آموزش در دوران کرونا «فرصت‌ها،چالش‌ها و دستاوردها» با حضور جمعی از مسئولان وزارت آموزش‌وپرورش و اساتید برجسته کشوری،  به میزبانی اداره کل آموزش‌وپرورش در شیراز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش ملی آموزش در دوران همه‌گیری کرونا در شیراز

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، همایش ملی آموزش در دوران کرونا به میزبانی اداره کل آموزش‌وپرورش فارس در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 13 و 14 اسفندماه، در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

بر این اساس؛ فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارهای تربیت رسمی در فضای مجازی در دوران کرونا، شیوه‌های کیفیت‌بخشی به آموزش در فضای مجازی با تأکید بر آموزش در شبکه ملی شاد، آسیب‌شناسی برگزاری آموزش‌های مجازی از طریق شبکه ملی شاد، راهکارهای توسعه‌ حرفه‌ای معلمان در بستر آموزش مجازی در دوران کرونا، چگونگی ایجاد شبکه‌های تعاملی معلمان به‌منظور ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای آن‌ها در فضای مجازی، برنامه‌ریزی درسی طراحی آموزش در دوران کرونا، ازجمله محورهای این همایش است.

همچنین؛ در این همایش 18 مقاله و 4 تجربه زیسته برای سخنرانی و 125 مقاله و 31 تجربه زیستی به‌صورت پوستر برگزیده ‌شده است و مخاطبان این همایش نیز شامل اساتید و مدرسان دانشگاه‌های کشور، مدیران و معلمان، هنرآموزان فنی و حرفه‌ای و دانشجویان و دانشجو معلمان سراسر کشور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار