درباره نشست امروز شورای حکام و احتمال صدور قطعنامه‌ای ضدایرانی؛

هشدار جدی ظریف به اروپا و آمریکا: شرایط بهم می‌ریزد

بهم ریختگی شرایط کنونی را از طریق سفیر ایران در وین به همه اعضای شورای حکام توضیح داده‌ایم، امیدواریم عقل غلبه کند و اگر چنین نشود راهکارهایی داریم

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشورمان کشور تاکید کرد که پیگیری قطعنامه علیه ایران در شورای حکام باعث به هم ریختگی شرایط کنونی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هشدار جدی ظریف به اروپا و آمریکا: شرایط بهم می‌ریزد

به گزارش خانه ملت، محمدجواد ظریف با اشاره به نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: جلسه خوبی با نمایندگان درباره وضعیت کنونی داشتیم.

وی در ادامه به تلاش برای صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام اشاره کرد و توضیح داد: حرکت غلطی را اروپایی‌ها با حمایت از آمریکا در شورای حکام شروع کرده است، فکر می‌کنیم این حرکت باعث بهم ریخته شدن شرایط خواهد شد.

وزیر امور خارجه کشور تاکید کرد: بهم ریختگی شرایط کنونی را از طریق سفیر ایران در وین به همه اعضای شورای حکام توضیح داده‌ایم، امیدواریم عقل غلبه کند و اگر چنین نشود راهکارهایی داریم.

آمریکا درصدد است قطعنامه‌ای ضد ایرانی در نشست پیش روی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران صادر کند اما منابع خبری اعلام کرده‌اند در صورت صدور این قطعنامه، ایران توافق اخیر با گروسی را ملغی خواهد کرد. گروسی در سفر هفته قبل به ایران با سازمان انرژی اتمی توافقی داشت مبنی بر اینکه آژانس به مدت سه ماه به اسناد دوربین‌های نصب شده در تاسیسات ایران دسترسی نخواهد داشت در صورتی که در این مدت تحریم‌ها لغو شود دسترسی بازرسان به این تصاویر فراهم می‌شود و درصورتی که این اتفاق نیافتد تصاویر برای همیشه حذف خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار