الهویی: از بازی با پرسپولیس درس گرفته ایم

تهران (پانا) - مربی گل گهر در خصوص بازی با سپاهان توضیح داد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
الهویی: از بازی با پرسپولیس درس گرفته ایم

به گزارش ایلنا، سعید الهویی مربی گل گهر سیرجان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سپاهان اصفهان در خصوص این بازی گفت: هر ۲ تیم بازی دشوار و با کیفیتی را مقابل هم خواهند داشت و این موضوع می‌تواند به زیبایی بازی بیفزاید.تیم سپاهان دارای سازمان مدیریتی قوی است که می تواند رقیب خوبی برای تیم ما باشد.آن چیزی که در بازی با سپاهان فراتر از کیفیت و نام سپاهان اهمیت دارد این است که اشتباهات خود را به حداقل برسانیم تا برتر میدان شویم.

الهویی افزود: خوب بودن در ۴۵ دقیقه کافی نیست و باید اشتباهات فردی را از حمله به دفاع کمتر کنیم. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم در تمرینات صحبت‌های لازم را در مورد دیدار فردا با بازیکنان انجام داد و هم قسم شدیم با اشتباهات کمتر در جریان بازی و تمرکز بیشتر در ۹۰ دقیقه عملکرد با کیفیت خود را در طول بازی بسط دهم.

مربی گل گهر در پایان افزود: زیر نظر امیر قلعه نویی بارها و بارها تیم سپاهان را به خوبی آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را مورد بررسی قرار داریم. همه با هم هم قسم شدیم تا اشتباهات خود را کاهش دهیم و در این بازی حساس با 3 امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم. امیدوارم هستم در این بازی عملکرد خوبی از خود در طول 90 دقیقه نشان دهیم و بتوانیم دوباره به مسابقات باز گردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار