رئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر:

شهرستان دشتستان مقام اول در حمایت از ایتام را داراست

دشتستان(پانا)_ رئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت شهرستان دشتستان مقام اول در حمایت از ایتام را داراست.

کد مطلب: ۱۱۶۷۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان دشتستان مقام اول در حمایت از ایتام را داراست

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، رئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: حدود یک سوم از فرزندان ایتام و محسنین استان بوشهر در شهرستان دشتستان هستند و این شهرستان هم مقام اول استان را در حمایت از این عزیزان داراست.

محمدمهدی ملاکی خاطرنشان کرد : خوشبختانه آموزش و پرورش و معلمان عزیز هم سهم عمده ای از این مشارکت را بر عهده دارند و در شهرستان دشتستان بالغ بر 60 نفر از فرهنگیان، حامی ایتام و محسنین هستند.

وی افزود : در راستای ابلاغ معاون اول رئیس جمهور مبنی بر حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در قالب پویش ایران مهربان ، اولین حامی در استان بوشهر یک معلم بود که به این پویش پیوست و حمایت خود را اعلام کرد.

رئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر بیان کرد: معلمان همواره و در همه جا در کنار مردم و به فکر مردم بوده و هستند و مشکلات آنان را حل کرده اند.

ملاکی استان بوشهر را جز 5 استان برتر کشور در توزیع تبلت دانش آموزی عنوان و خاطرنشان کرد: کمیته امداد در بحث مسائل دانش آموزی جدیت و اهتمام زیادی دارد و در بحث کرونا و تهیه تبلت برای دانش آموزان بیش از 4500 دستگاه تبلت در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان هم در این جلسه گفت: کمک کردن و امداد رسانی در فرهنگ اسلامی ما جایگاه ویژه ای دارد. مردم ایران در انجام امور خیر و کمک به همنوع مشارکت فعالی دارند.

سهراب باقری وی با اشاره به اینکه ما ایرانی ها برای کمک و یاری رساندن اهمیت زیادی قائل هستیم ،خاطرنشان کرد: همه ما با توجه به دین و فرهنگ غنی ایرانی خود در مقوله کمک رسانی به همنوع ، همیشه به یاد فقرا و نیازمندان هستیم.

وی افزود: آموزش و پرورش و کمیته امداد در بحث کمک به دانش آموزان نیازمند همکاری تنگاتنگ و خوبی دارند و قطعاً بدون مشارکت همدیگر نمی توان مشکلات دانش آموزان بی بضاعت را مرتفع کرد.

رئیس کمیته امداد برازجان نیز در این جلسه گفت : در مناسبت های مختلف ، کمیته امداد و آموزش و پرورش دوشادوش هم فعالیت های خوبی برای دانش آموزان نیازمند ارائه کرده اند.

غلامحسین قیطاس خواه گفت: با توجه به فضای جامعه و تطیلی مدارس و ارائه آموزش به دانش آموزان از طریق فضای شاد و با استفاده از گوشی همراه ، مشکلاتی برای دانش آموزان نیازمند به وجود آمد.

وی افزود: خوشبختانه با کمک خیرین و خصوصاً معلمان و مشارکت کمیته امداد تعداد زیادی تبلت و گوشی در بین دانش آموزان توزیع شد و تعداد زیادی از این دانش آموزان همراه با همکلاسی های خود در کلاس های آنلاین حضور پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار