حضور سردبیر «بی قانون» و سخنگوی سازمان اورژانس کشور در برنامه پنجره باز

تهران (پانا) - شهاب هاشم زاده، مسعود مرعشی، دکتر حمیدرضا نمازی و دکتر علیرضا منجمی، دکتر روجا رحیمی و مجتبی خالدی میهمانان این هفته برنامه پنجره باز هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور سردبیر «بی قانون» و سخنگوی سازمان اورژانس کشور در برنامه پنجره باز

به گزارش روابط عمومی برنامه، برنامه پنجره باز در این هفته میزبان پنج تن از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت و طنزنویس برجسته کشور است.

روز شنبه 9 اسفند ماه، در این برنامه آرش ظلی پور با دکتر شهاب هاشم زاده جراح و دندانپزشک به گفتگو می نشیند.

روز یکشنبه 10 اسفند ماه، مسعود مرعشی طنزنویس برجسته کشور به برنامه پنجره باز می رود. وی روزنامه نگار، نویسنده، طنزپرداز و سردبیر روزنامه طنز بی قانون است که در مجموعه تلویزیونی «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری در گروه نویسندگان این اثر حضور داشته است.

روز دوشنبه 11 اسفند ماه، دکتر حمیدرضا نمازی و دکتر علیرضا منجمی با ادامه سلسله گفتگوهایی از جنس پزشکی و فلسفه با در این برنامه حضور دارند. حمیدرضا نمازی دکترای پزشکی، دانش آموخته فلسفه و دکترای تخصصی اخلاق پزشکی دارد و هم اکنون عضو هیأت علمی گروه اخلاق دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس موزۀ ملی تاریخ علوم پزشکی است. علیرضا منجمی هم پزشک است و دکترای تخصصی در علوم شناختی و نیز در فلسفۀ علم و تکنولوژی دارد. وی هم اکنون مدیر گروه فلسفۀ علم و فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و دپارتمان علوم انسانی سلامت دانشگاه علوم پزشکی مجازی است.

روز سه شنبه 12 اسفند ماه، دکتر روجا رحیمی متخصص داروسازی سنتی در برنامه پنجره باز حضور دارد. وی عضو هیات علمی و مدیرگروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران است. رحیمی سه سال متوالی جزء دانشمندان یک درصد برتر علوم پزشکی ایران در نظام رتبه بندی ESI قرار گرفته است.

روز چهارشنبه 13 اسفند ماه، مجتبی خالدی سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور مهمان این برنامه است. وی همچنین مدیریت مرکز هدایت عملیات و بحران وزارت بهداشت را نیز برعهده دارد.

برنامه پنجره باز با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است که با اجرای آرش ظلی پور، سردبیری مهدی حاجی میرآقا، کارگردانی هنری حسن نظری و تهیه کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، از شنبه تا چهارشنبه به ‌صورت هفتگی، ساعت 18 از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار