در اولین آیین تجلیل از فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس منطقه ۱۳ تهران عنوان شد:

جوان امروز باید ارزش ها و دستاوردهای انقلاب را درک کند

تهران(پانا)- در پنجاه و هفت سال اخیر تنها کشوری که جرأت تهدید به آمریکا را داشته، ایران بوده است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جوان امروز باید ارزش ها و دستاوردهای انقلاب را درک کند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران؛ مراسم تجلیل باحضور سردار حسن حسن زاده؛ فرمانده سپاه حضرت محمد (ص) تهران، سید محمد هادی حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، مجتبی شکری شهردار منطقه۱۳، فرمانده بسیج ناحیه کمیل و فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس برگزار شد.

در این مراسم، حسن زاده؛ فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یک ساله مدیران مدارس و فعالیت های تربیتی انجام گرفته شده، تعامل هرچه بیشتر بین آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به جایگاه انقلاب، تأکید کرد؛ جوان امروز باید ارزش ها و دستاوردهای انقلاب را بفهمد و درک کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در پنجاه و هفت سال اخیر تنها کشوری که جرأت تهدید به آمریکا را داشته، ایران بوده است.

فرمانده سپاه تهران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: مخاطب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این بیانیه در حقیقت شما مدیران هستید که ارتباط مستقیم با جوانان داشته و در تربیت آنها نقش مهمی را ایفا می کنید.

وی با تشریح گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: نظام انقلابی ارتباطی بین اسطوره های انقلابی و تعلیم وتربیت ایجاد می کند.
حسینی مدیر آموزش و پرورش و رییس کمیته هماهنگی و پشتیبانی منطقه ضمن تاکید بر اتحاد و انسجام بیش از پیش آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی به تشریح برنامه ها و فعالیت های آموزشی، فرهنگی، تربیتی و بهداشتی در قالب تشکیل جلسات کمیته هماهنگی و پشتیبانی و شورای فرهنگی منطقه پرداخت.
حسن زاده؛ فرمانده ناحیه کمیل نیز در این نشست به نگاه و رویکرد راهبردی و تاکتیکی پایگاههای بسیج و عمل به گامهای شش گانه جهت دستیابی به اهداف مقدس بسیج توسط فرماندهان بسیج تاکید کرد.
در پایان این مراسم از فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس منطقه ۱۳ تجلیل شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار