داوران رشته بخش موشن گرافی و داستان مصور جشنواره معلمان هنرمند معرفی شدند

شیراز (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از معرفی داوران رشته بخش موشن گرافی و داستان مصور (کمیک استریپ) جشنواره معلمان هنرمند خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
داوران رشته بخش موشن گرافی و داستان مصور جشنواره معلمان هنرمند معرفی شدند

به گفته علی رمضانی، علیرضا پورشکوری، سعید رزاقی و امیر محمد دهستانی به عنوان داوران رشته بخش موشن گرافی و داستان مصور (کمیک استریپ) اولین دوره از مسابقات معلمان هنرمند شناخته شدند.

استان فارس میزبان نخستین جشنواره ملی معلمان هنرمند کشور است و این جشنواره از 22 دی ماه 99 در شیراز با برگزاری مراسمی باشکوه در جوار آرامگاه حافظ و با حضور بزرگان هنر و ادب پارسی کار خود را آغاز کرد و تاکنون داوران بخش‌های خوشنویسی، تک نوازی سنتی، تکخوانی (آواز سنتی)، موسیقی محلی، بخش نقد، شعر بزرگسال، داستان بزرگسال، داستان کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان ، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی، نقالی و پرداه‌خوانی، هنرهای نمایشی، کاریکاتور، گرافیک و تصویرسازی مشخص شده‌اند؛ به طوریکه مسوولیت داوری هر بخش به سه تَن از هنرمندان برجسته ملی از سراسر کشور سپرده شده است.

اختتامیه اولین دوره جشنواره معلمان هنرمند اردیبهشت 1400 به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود و معلمان علاقه‌مند می‌توانند تا 22 اسفند از طریق سایت www.artistteachers.ir در جشنواره شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار