پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز امور تربیتی

بوشهر(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن 8 اسفند، سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز امور تربیتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن پیام علیمراد کرمی به شرح ذیل است:

امور تربیتی، نهاد مقدسی است که به پشتوانه‌ی اندیشه‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، توسط شهیدان رجایی و باهنر در گستره‌ی آموزش و پرورش کشور بنا نهاده شد.

«هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی» فرصت مناسبی است تا ضمن تکریم فعالان این حوزه و ایجاد فضای تعامل و تبادل‌نظر، به ارتقای کیفیت برنامه‌های پرورشی و فرهنگی حول محور سند تحول بنیادین کمک کنیم.

بر اساس آموزه‌های قرآن کریم و با توجه به جایگاه رفیع تعلیم و تربیت اسلامی باید تلاش کنیم تا دانش آموزان و متربیان به مراتبی از حیات طیبه هدایت شوند.

اکنون که حدود چهار دهه از تأسیس نهاد ارزشمند امور تربیتی می‌گذرد، در پرتو عنایات و رهنمودهای حکیمانه‌ مقام معظم رهبری نسبت به این حوزه، با در نظر گرفتن زیست بوم جدید متاثر از شرایط کرونایی، فرصتی برای نقش‌آفرینی فعال‌تر ایجاد شده است تا با کاربست خلاقیت و نوآوری و با انتقال مفاهیم عمیق تربیت اسلامی در ساحت های شش‌گانه سند تحول بنیادین، به آینده‌سازان تمدن نوین اسلامی‌مان، آنها را به سوی هدف غایی نظام تعلیم و تربیت رهنمون سازیم.

اینجانب ضمن ادای احترام به شهیدان رجایی و باهنـر که نهاد مقدس امور تربیتی با امضای سرخ آنان رقم خورد، فرا رسیدن ۸ اسفند ماه روز امور تربیتی و آغاز هفته‌ تربیت اسلامی، را به همه فرهنگیان تلاشگر به ویژه همکاران ساعی و دلسوز در حوزه امور تربیتی و پرورشی تبریک عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای همکاران عزیز و سخت کوش حوزه‌ی تعلیم و تربیت به ویژه متصدیان، مشاوران، مربیان و معاونان پرورشی مدارس که در خط مقدم نظام تعلیم و تربیت مشغول انجام وظیفه‌اند، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله‌های رفیع فضایل و معنویات مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار