از خیران مدرسه ساز در گیلان تجلیل شد

رشت (پانا) - از ۱۱ خیر مدرسه ساز گیلانی به صورت ارتباط تصویری با معاون اول رئیس جمهور قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
از خیران مدرسه ساز در گیلان تجلیل شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، بیست و دومین نشست خیران مدرسه ساز کشور با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در تهران و بطور ارتباط تصویری با استانداران و خیران مدرسه ساز سراسر کشور برگزار شد.
در این نشست که استاندار گیلان و جمعی از مدیران آموزشی و عمرانی و خیران مدرسه ساز گیلان حضور داشتند از ۱۱ خیر مدرسه ساز استان قدردانی شد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به جایگاه علمی و فرهنگی مردم گیلان گفت: گیلانیان در طول ۴۲ سال از تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی همواره در صحنه‌های سازندگی و بالندگی این مرز و بوم پیشگام بوده اند و نقش‌های بارزی را در حوزه‌ی علم، اموزش و خلاقیت ایفا کرده اند.
در ادامه‌ این مراسم استاندار گزارشی از عملکرد خیران مدرسه ساز به معاون اول رییس جمهور ارائه کرد و گفت: خیران مدرسه ساز استان را در تحقق اهداف پیش بینی شده در نهضت مدرسه سازی و طرح آجر به آجر نقش موثری دارند.
ارسلان زارع افزود: امسال ۳۳ واحد آموزشی در گیلان افتتاح شد که ۲۶ طرح را خیران مدرسه ساز گیلان ساخته‌اند و این سهمی ۸۰ درصدی را در بخش طرح‌های مرتبط با احداث مدارس و مراکز آموزشی نشان می‌دهد.
بهمن یعقوبی مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز گیلان نیز به عملکرد ۷ سال گذشته این مجمع اشاره کرد و گفت: ۳۱۷خیر و موسسه‌ مدرسه ساز در گیلان ۱۴۸ واحد آموزشی احداث کردند و در حال حاضر هم احداث ۴۸ واحد آموزشی جدید نیز در برنامه‌ این مجمع قرار دارد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار