برگزاری آیین بزرگداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا)- به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی ،آیین بزرگداشت هفته امورتربیتی و تربیت اسلامی با حضور مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ،مسئولین استانی و شهرستانی و مربیان پرورشی در محل کانون ریحانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین بزرگداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی  در شهرستان بجنورد

به گزارش پانا، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی و گرامیداشت یاد وخاطره دو شهید عزیز ،شهیدان رجایی و باهنر که پایه گذار ستاد انقلابی بودند هم چنین گرامیداشت یاد همه شهدای تعلیم و تربیت ،معلمین و مربیان پرورشی و دانش آموزان گفت :هدف نهاد انقلاب ،اتفاق افتادن انقلاب اسلامی بود و در واقع در هر انقلابی ،تغییراتی صورت می گیرد که امری طبیعی است ولی در کشورعزیزمان ایران دگرگونی اساسی در همه ساختارها از جمله فرهنگی،سیاسی ،اقتصادی و ... انجام گرفت و 42 سال سیاست کلان نظام به سمت اسلامی حرکت کرد.

محمد امیری ادامه داد: نهاد مقدس امور تربیتی در تاریخ 8 اسفند سال 59 توسط دو شهید عزیز ،شهیدان رجایی و باهنر با شعار ،مربیان امورتربیتی، سربازان انقلاب هستند ، شکل گرفت و هدف این نهاد ،انتقال ارزش های دینی و فرهنگ انقلاب اسلامی به مدارس و از مدارس به نسل آینده بود .

وی افزود : تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضای انقلابی و اسلامی ،زمینه سازی برای ورود نگرش های دینی و ارزش های دینی و اسلامی به آموزش وپرورش با رویکرد انقلابی بود که بعد از شکل گیری نهاد امور تربیتی بحث تربیت بسیار مهم جلوه نمود بطوریکه آموزش و پرورش قابل تفکیک نبودند .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: حوزه تربیت بسیار وسیع و پیچیده است بطوریکه در سند تحول بنیادین بحث تربیت سرلوحه کار قرار گرفته و اینکه تربیت باید در تمام ابعاد صورت گیرد یعنی تربیت اخلاقی،دینی،سیاسی و ... نتیجه این فعالیتهای تربیتی ، بوجود آمدن انسانی شایسته و آرمانی خواهد بود که در قانون اساسی هم تعریف شده است.

در پایان از معاونین و مربیان پرورشی منتخب با اهداء لوح تقدیر ،توسط مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد، تجلیل به عمل آمد .

خبرنگار پانا :منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار