نشست کمیته های فنی جذب و سازماندهی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج (پانا) -مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست کمیته های فنی جذب و سازماندهی تشکیلات پیشتازان در راستای اجرای بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست کمیته های فنی جذب و سازماندهی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

سید نظام مر ادی در این نشست اظهار کرد: جذب و سازماندهی مناسب در قالب گروه های همفکر، همدل و همکار منجر به آموزش مناسب مهارت های تشکیلاتی و اجتماعی می شود که نهایت هدف آن، تربیت متربیانی کامل و دارای مهارت های فردی و اجتماعی سوق یافته به سوی حیات طیبه است.

وی گفت: شناسایی و سازماندهی دانش آموزان مستعد و علاقمند برای عضویت در تشکیلات پیشتازان، زمینه سازی جهت مشارکت فعال دانش آموزان در تمامی عرصه های اجتماعی و فرهنگی و زمینه سازی جهت بروز استعداد ها و توانمندی های اعضاء و تقویت مسئولیت پذیری و مشارکت جویی آن ها از اهداف مهم جذب و سازماندهی است.

مرادی افزود: شروع و خاتمه فعالیت های اعضاء و مربیان دوازده ماه و از اول مهرماه تا 31 شهریور ماه سال بعد است و در طول 9 ماه سال تحصیلی یعنی از ابتدای مهر ماه تا پایان خرداد ماه سال بعد، آموزش ها به همراه مربیان و در طول سه ماه اوقات فراغت تابستان، آموزش های تجربه محور در قالب فعالیت های اردویی و تشکیلاتی و جشنواره های فضای مجازی خواهد بود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان در خاتمه گفت: انتظار داریم کمیته فنی جذب و سازماندهی با همکاری مسئولین و کارشناسان سازمان دانش آموزی نواحی و مناطق، مدیران مدارس و مربیان برای جذب حداکثری و ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه ها سعی و تلاش کنند تا در سال پیش رو با حرکتی متعالی، رشد و شکوفایی سازمان دانش آموزی را در فعالیت های استان شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار