سید مومن: خط به خط بیانیه گام دوم باید با پژوهش های علمی کاربردی تحقق یابد

تهران(پانا)- فاطمه سید مومن در جلسه شورای دانش آموزی منطقه یک شهر تهران در خصوص ظرفیت های پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سید مومن: خط به خط بیانیه گام دوم باید با پژوهش های علمی کاربردی تحقق یابد
جلسه شورای دانش آموزی منطقه یک شهر تهران با حضور فاطمه سیدمومن؛ معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه یک، مانی اسدی؛ ریاست دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی و اعضا دبیرخانه با موضوع ظرفیت های پژوهشی گام دوم انقلاب اسلامی در دفتر دبیرخانه برگزار شد.
سید مومن؛ معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه یک، با تبیین وظیفه نخبگان و جوانان صاحب تجربه در بیانیه گام دوم و این که خط به خط بیانیه گام دوم باید با پژوهشهای علمی کاربردی تحقق یابد؛ افزود: آن ها باید این گفتمان را به روز و معتبر نگه دارند و باید از نقش خود در توزیع این بیانیه راهبردی و انتقال مفاهیم آن به نسل جوان آگاه باشند. همچنین انتظار می رود این وظیفه مهم را با تلاش و استقامت و پیگیری به عهده بگیرند و بیانیه گام دوم راه به گفتمانی قابل جذب در سطح مردمی انتشار دهند.
اسدی، ریاست دبیرخانه گام دوم نیز به نقش مهم دانش آموزان و همکاری مجلس دانش آموزی که رکن مهمی از گام دوم است اشاره کرد و تصریح کرد: همکاری و برنامه ریزی دقیق در مجلس دانش آموزی میتواند باعث شتاب و سرعت بیشتر در دبیرخانه شود.
محسن سعادتبخش؛ قائم مقام پژوهش دبیرخانه گام دوم نیز درباره ایجاد زمینه تعاملات با پژوهشسراهای دانش آموزی در پرتو فعالیت های پژوهشی گام دوم انقلاب اسلامی و لزوم ایجاد شرایطی در جهت پرورش خلاقیت و توانایی دانش آموزان صحبت کرد که یکی از موضوعات مهم گام دوم است؛ گفت: باید با عنایت به دفاتر پژوهشی دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی شهر تهران ایجاد زمینه تعاملات با پژوهشسراهای دانش آموزی پیش برد.
علیرضا یوسفوندی؛ معاونت رسانه و مسئول حوزه هنری؛ در ضمن تشریح برنامه های جاری حوزه هنری دبیرخانه گام دوم به نقش فزاینده و تاثیر گذار رسانه ها در طی کردن پله های ترقی در این زمینه با توجه به بنایات رهبری اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار