اولین وبینار مجلس دانش آموزی منطقه 18

تهران ( پانا ) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 18 در نشست مجازی مجلس دانش آموزی بر اهمیت اساس و اهداف تشکل های دانش آموزی علی الخصوص مجلس دانش آموزی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین وبینار مجلس دانش آموزی منطقه 18

نشست مجازی مجلس دانش آموزی منطقه 18، با حضور انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، نرگس صدری، مدیرسازمان دانش آموزی، اکرم غلامی کارشناس امور فرهنگی و هنری، الله وردی خسروی کارشناس اردوها، سارا بتولی خبرنگار دانش آموز پانا و اعضای مجلس دانش آموزی در بستر فضای مجازی برگزار شد.

رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن تبریک اعیاد پیش رو، در این نشست گفت: مجلس دانش آموزی تمرینی برای ورود شما دانش آموزان عزیز به عرصه های واقعی و حقیقی جامعه است.

وی افزود: نسل جوان و نوجوان همچون دانه هایی هستند که باید شکوفا شده و تبدیل به درختان تنومند و استوار جامعه آینده شوند.

برای این موضوع فقط نیاز به تغییرات جسمانی نیست، بلکه تجربه های خانوادگی، تجربه های اجتماعی و فعالیت های تحصیلی در این زمینه موثر هستند.

وی در این نشست بر اهمیت اساس و اهداف تشکل های دانش آموزی علی الخصوص مجلس دانش آموزی تاکید کرد.

در ادامه، صدری؛ مدیرسازمان دانش آموزی، ضمن تبریک اعیاد ماه معنوی رجب و تشکر از حضور فعال و پرنشاط اعضای مجلس دانش آموزی در گرو های مجازی گفت: با توجه به شعار امسال، «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی»، تک تک شما عزیزان می بایست برای اهداف مجلس دانش آموزی مانند ترویج فرهنگ مشارکت جویی، تقویت روحیه خود باوری،خود اتکایی و رعایت اخلاق اجتماعی و از این قبیل تلاش کنید.

در پایان این نشست، صدری مدیر سازمان دانش آموزی از منتخبان مجلس دانش آموزی منطقه خواست تا در کارگروه های پنج گانه ورزش و سلامت، علمی و ورزشی، اخلاقی و تربیتی، فرهنگی و اجتماعی و هنری و ارتباطات و فناوری فعالیت و تبادل نظر داشته باشند و ابتکارات و ایده ها و پیشنهادات خود را جهت اطلاع و پیگیری به سازمان دانش آموزی منطقه ارسال کنند.

شایان ذکر است اعضای مجلس دانش آموزی در این نشست به ارائه ی پیشنهادات و انتقادات پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار