تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از شهر زلزله زده سی سخت وارد یاسوج شدند

یاسوج (پانا) - صبح امروز 14 نماینده از جمله عضو هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون عمران مجلس به همراه هئیتی بلند پایه از مسولان کشوری جهت بازدید از شهر زلزله زده سی سخت وارد فردوگاه یاسوج شدند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تعدادی از  نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از شهر زلزله زده سی سخت وارد یاسوج شدند

مهدی روشنفکر نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در این سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام کشور، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور، رئیس اوژانس کشور و مدیر عامل بیمه دی را که مورد استقبال استاتدار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفتند را همراهی می کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در بدو ورود به کهگیلویه وبویراحمد گفت: از طرف ریاست مجلس شورای اسلامی حامل سلام گرم به مردم کهگیلویه و بویراحمد هستیم و به کمیسیون عمران ماموریت داده شد که از مناطق زلزله زده بازید شود.

محمدرضا رضایی کوچی با بیان اینکه قرار است در انتهای بازدیدها با مسئولان استانی دیدار خواهیم داشت و در خصوص برنامه های گزارشاتی جمع آوری می شود، بیان کرد: در ابتدا لازم است آواربرداری، اسکان اضطراری مردم، تامین آذوقه، تسهیلات بانکی، ساخت مسکن، و ایجاد زیرساخت ها توسط دستگاه های مسئول پیگیری شود.

وی با بیان اینکه گزارش کار مسئولان مربوطه در صحن علنی مجلس قرائت می شود، عنوان کرد: دستگاه های ملی و استانی اگر وظایف خود را انجام داده باشند تشویق خواهند شد و اگر قصوری صورت گرفته باشد با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه خانه های زیادی از روستاییان بیمه نیست و منابع قابل قبولی در اختیار مردم در این راستا قرار نگرفته است، گفت: متناسب با شرایط روز و قیمت مناسب بحث پرداخت تسهیلات برای خانه های مردم پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار