ابتکار در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور تاکید کرد

سازگاری بیشتر مدرسه سازی با هوشمندسازی نظام آموزش کشور

خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس به عدالت جنسیتی توجه داشته باشند

تهران (پانا) - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد باید مدرسه سازی را بیشتر با هوشمندسازی نظام آموزش کشور سازگار کنیم. دسترسی دانش‌‌آموزان به مدارس مجازی یعنی تبلت‌ها بسیار مهم است که باید در فعالیت خیرین لحاظ شود.

کد مطلب: ۱۱۶۵۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سازگاری بیشتر مدرسه سازی با هوشمندسازی نظام آموزش کشور

معصومه ابتکار در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور با هدف تکریم از 1000 خیر مدرسه ساز ضمن تشکر از اقدام خوب آموزش و پرورش در قدردانی از خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: اگر بتوانیم از افرادی که کار ارزشمند انجام می‌دهند تکریم‌ کنیم، منشا امید، انرژی مثبت و رویش‌های نوین است که می‌تواند آینده را روشن کند.

وی اظهار امیدواری کرد این تکریم باعث توسعه کار خیر شود و ثمرات و برکات آن برای کشور باقی بماند و افزود: باید مدرسه سازی را بیشتر با هوشمندسازی نظام آموزش کشور سازگار کنیم. دسترسی دانش‌‌آموزان به مدارس مجازی یعنی تبلت‌ها، بسیار مهم است که باید در فعالیت خیرین لحاظ شود.

ابتکار با تاکید براینکه از کار و فعالیت خیرین در مدارس باید قدردانی شود ادامه داد: خیرین عدالت جنسیتی را درنظر بگیرند و برای توسعه و ساخت مدارس جدید به این موضوع اهمیت داده شود. سیاست دولت دوازدهم نیز عدالت جنسیتی است که به مفهوم واقعی دسترسی به خدمات آموزشی برای تمام دختران و پسران محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار