هفته گرامیداشت تاسیس کانونهای فرهنگی و تربیتی در شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- به مناسبت فرارسیدن ۳۰ بهمن ماه، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی ، ویژه برنامه‌هایی به همت کانون شهید باهنر و رضوان شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
هفته گرامیداشت تاسیس کانونهای فرهنگی  و تربیتی در شهرستان امیدیه

به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی، کانون شهید باهنر (ویژه پسران) و کانون رضوان (ویژه دختران) شهرستان امیدیه با اجرای برنامه هایی از جمله: ویژه برنامه قطب دو استان خوزستان در کانال شاد کانونها به مجری‌گری کانون‌های شهرستان امیدیه و همچنین به همین مناسبت نمایشگاه عکس شهیدان حرم و جنگ تحمیلی برپا شد.

در این راستا مدیران کانون شهید باهنر و رضوان شهرستان امیدیه در گفت و گو با پانا از عملکرد یک ساله خود در این مراکز خبر دادند.

صالح حمید مدیر کانون شهید باهنر امیدیه با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و تربیتی نقش بسزایی در امر تعلیم و تربیت ایفا می‌کنند، هفته بزرگداشت تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی را فرصتی مناسب در جهت معرفی، رشد و استعداد دانش آموزان و از اهداف کانون ها دانست.

او افزود: در طول یک سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از آموزش های خود را به صورت آنلاین و بدون محدودیت زمانی آفلاین ارائه دادیم و از برنامه های مختلف می توان اشاره به مسابقات مختلف مجازی از جمله(هفته محیط زیست و...) همچنین چندین اثر از دانش آموزان و مربیان پرورشی در قالب آموزش و مناسبت‌های مختلف تقویمی در چندین کانال پرورشی و فرهنگی در برنامه شاد، بارگذاری کلیپ های شهدای شاخص شهرستان در کانال لاله های روشن وزارت به دبیری استان مازندران برگزار کردیم.

در ادامه نوشین شیرعلی، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی رضوان در سخنانی ضمن گرامیداشت و تبریک هفته تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی به نقش و جایگاه ویژه کانونهای فرهنگی و تربیتی اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی بعنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مهم پرورشی، تربیتی و آموزشی دانش آموزان است که با برنامه‌ریزی در این فضاها در کشف استعدادها و هدایت دانش‌آموزان بسیار مفید است.

او بیان کرد: این مرکز از ابتدای دوران کرونا تاکنون برنامه هایی چه به صورت مستمر مجازی و چه به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری لازم و با اجرای برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی، ادبی، هنری ،ورزشی، اجتماعی، علمی و مهارتی در دوره‌های مختلف تحصیلی فعالیت داشته است.

شیرعلی افزود: می‌توان از مهمترین فعالیتها در این دوران به مسابقات نقالی، تکنوازی و ارسال فیلمهای برندگان در برنامه منتخب کانونهای استان خوزستان و وزارت آموزش و پرورش، تشکیل کلاس سفالگری، ویترای، نقاشی روی سفال، مسابقات فن بیان و سخنوری بصورت مجازی، کارگاه نجاری ویژه مربیان هر دو کانون و ...نام برد.

در پایان از زحمات مربیان هر دو کانون فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه تشکر و تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار