معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش:

در حوزه‌های مختلف پرورشی و فرهنگی نیازمند تولید محتوا هستیم

بیرجند(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت که امور تربیتی ، پرچم دار حوزه های فرهنگی ، دینی و پرورشی است و یکی از اولویت‌های این حوزه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
در حوزه‌های مختلف پرورشی و فرهنگی  نیازمند تولید محتوا هستیم

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش امشب با حضور در برنامه شب های زعفرونی صدا و سیما با گرامیداشت هفته تربیت اسلامی گفت: شهیدان رجایی و باهنر جزء پیشگامان حوزه امور تربیتی هستند.

وی گفت: امور تربیتی، پرچم دار حوزه های فرهنگی ، دینی و پرورشی است و یکی از اولویت های این حوزه، پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

کاظمی افزود: از آنجایی که درگیر فضای مجازی هستیم، باید آسیب‌های این حوزه را علاوه بر آسیب‌های عمومی مدنظر داشته باشیم و مهارت های روانی و فکری دانش آموزان را تقویت کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ایجاد شبکه شاد، اساسی ترین گام ایجاد فضای امن برای تعلیم و تربیت است که آسیب های فضای مجازی را کنترل کرده است.

وی با اشاره به لزوم ارتقای سواد رسانه‌ای و اجتماعی برای دانش آموزان و خانواده‌ها، گفت: نیاز کنونی، آماده‌سازی محتوا برای حوزه‌های مختلف فرهنگی و پرورشی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار