فولادوند خبر داد

مستندسازی ایده‌های خوب و روش‌های خاص مدارس غیردولتی خیریه

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در دیدار با سعید جلالی موسس مدرسه غیردولتی خیریه نیکان آینده گفت که ایده‌های خوب و روش‌های خاص مدارس غیردولتی خیریه، مستندسازی و منتشر می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مستندسازی ایده‌های خوب و روش‌های خاص مدارس غیردولتی خیریه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، شهریار فولادوند در دیدار با موسس مدرسه غیردولتی خیریه نیکان آینده به خدمات ارزشمند خیرین بخش غیردولتی به کودکان نیازمند و بازماندگان از تحصیل اشاره کرد و گفت: این قبیل مدارس با توجهات خوبی که مسائل آموزشی، تربیتی خصوصا کرامت انسانی دارند ، ی بایست به عنوان الگویی شایسته در کشور معرفی شوند.

فولادوند تصریح کرد: اقداماتی را برای شناسایی مدارسی از این قبیل و احصاء افراد و روش ها آغاز نموده ایم تا با مستندسازی و انتشار ایده های خوب ، الگوهای مناسبی را در اختیار علاقمندان قرار دهیم. چه بسا تشنگانی با ایده ها و فراغت های مناسب در این مسیر هستند که می توان با انتقال تجربیات خوب به آنها فضا را در چارچوب ضوابط و سیستم اداری برای آنان نیز فراهم کرد.

بر اساس این گزارش سعید جلالی موسس مدارس غیردولتی خیریه نیکان آینده نیز در این دیدار به بیان اهداف راه اندازی و خدماتی که به دانش آموزان در این مدارس ارائه می شود پرداخت و در ادامه گفت: سه گروه از کودکان ؛ ایتام ، دارای پدر زندانی و یا دارای پدر از کار افتاده به صورت کاملا رایگان در مقاطع دبستان و پیش دبستان تحت پوشش قرار می گیرند.

وی گفت: تامین هزینه های پیش دبستانی و دبستان نیکان آینده توسط خیرین بوده و برای دانش آموزان و خانواده ها کاملا رایگان است و همچنین در این مدارس کارگاه های آموزشی مواردی چون دوزندگی و فرآوری مواد غذایی برای مادران این کودکان راه اندازی شده است تا آنان بتوانند زندگی مستقل تری داشته و درآمدزایی داشته باشند.

گفتنی است یونیسف در سال 2019 این مدارس را به عنوان مدارس شاخص دوستدار کودک انتخاب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار