نمایشگاه دستاوردها ی کانون‌ شهید رجائی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) -به مناسبت هفته کانون‌های فرهنگی و تربیتی ،نمایشگاه دستاوردهای کانون‌ فرهنگی و تربیتی شهید رجائی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در قالب هفت غرفه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردها ی کانون‌ شهید رجائی  آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

بهروز احمدیان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در حاشیه برگزاری نمایشگاه به خبرنگار پانا گفت: در این نمایشگاه انجمن‌های کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی در هفت غرفه محصولات تولیدی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

احمدیان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی تربیتی، با اهداف غنی سازی اوقات فراغت و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان فعال است، افزود: در غرفه‌های نمایشگاه محصولاتی از قبیل قرآن، صنایع دستی، مذهبی، علمی و پژوهشی، گل و گیاه، آشپزی و هنری عرضه شده است.

سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری خاطرنشان کرد: نمایش محصولات تولیدی دانش‌آموزان و کانون‌ فرهنگی و تربیتی مدارس در نمایشگاه‌هایی از این دست می‌تواند زمینه‌های لازم برای افزایش انگیزه در دانش‌آموزان را فراهم سازد.

او تاکید کرد: کانون شهید رجایی امسال با توجه به شرایط کرونا فعالیت مجازی خود را با ابتکار و با استفاده از شبکه شاد ادامه داده است و کلاس‌های متعدد به همراه مسابقات فراوانی را به صورت رایگان و یا با هزینه کم برگزار کرده تا دانش‌آموزان بتوانند اوقات فراغت خود را پر کنند.

سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری ضمن تشکر از مدیر کانون شهید رجائی مهدیار مرصعی گفت: کانون‌های فرهنگی و تربیتی مراکزی برای تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی و آشنا کردن دانش‌آموزان با ارزش‌های فرهنگی و زمینه ارتباط صمیمی و معاشرت سازنده اجتماعی است.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار